Setari Cookie-uri

Raluca Mohora, Tonic Advertising: Reclama chiar este sufletul comertului!

Raluca Mohora este managerul agentiei Tonic Advertising, o persoana cu notorietate si cu o cariera de 17 ani in domeniul realtiilor publice si publicitatii, dar, in primul rand este una dintre cele mai dragi colaboratoare ale noastre. Va invitam sa o cunoasteti mai bine:

De ce ai ales o cariera in PR&media? Ce te-a motivat, ce te-a ambitionat?

La inceput, dupa ce am terminat facultatea- total diferit ca domeniu fata de ce fac acum, nu am stiut ca acesta era drumul… pe parcurs mi-am dat seama cat de mult imi place ceea ce fac. Imi place sa vorbesc, sa interactionez cu oamenii, sa fac prezentari… asa ca totul a venit de la sine .

A avea o afacere personala nu-i usor, de multe ori poate este mai “comod” sa fii angajat. Cum ai luat decizia de a avea propria agentie de PR&media?

Asa este. Uneori, sunt zile mai grele . Pentru ca a fi antreprenor inseamna si o multime de sarcini administrative pe care trebuie sa le indeplinesti, desi nu sunt neaparat lucruri placute. Deciza am luat-o firesc:am trecut pas cu pas spre a avea propria firma- sunt o fire destul de independenta si, de multe ori, o parere onesta, chiar daca corecta nu este primita bine de catre un angajator.

Citește și:

De cand ai ales propriul drum, care a fost cel mai greu obstacol pe care a trebuit sa il treci?

Nu as putea sa numesc un moment anume. .. Fiecare an aduce ceva nou. Cea mai mare batalie sa da pe castigarea unui cont.

Care crezi ca ar fi cele mai importante avantaje si dezavantaje in cariera ta?

La avantaje as numi pe acela de a fi independent asa cum zicem si mai devreme si acela de lucra cu oameni de calitate. Iar dezavantaje sunt mai multe: legislatia destul de dificila pentru micii antreprenori, mai multe responsabilitati si lupta grea cu firmele concurente ce au in spate retele internationale.

Stim ca ai lucrat multi ani in vanzari si publicitate, te-au ajutat contactele create in tot acest timp?

Acele conexiuni m-au ajutat strict din punct de vedere al experientei acumulate. Si imi face placere sa ma salut cu diferiti oameni si in prezent chair daca nu mai interactionam des.

Citește și:

Ce parere ai despre industria de PR din Romania comparativ cu cea din tarile europene?

Eu cred ca aici suntem mult mai inventivi- facem mai multe pentru ca asa este piata, dar remuneratia este mai mica.

Ce servicii ofera Tonic Advertising clientilor sai?

In primul rand dam sfaturi, adica ceva mai mult ca denumirea des intalnita de consultant. Cred ca oamenii au nevoie de pareri sincere si este important sa aiba incredere si sa investeasca corect bugetele in servicii. Tonic advertising ofera servicii de comunicare, strategie, continut, organizare evenimente, strategie de media si implementare etc

Cum vezi PR-ul romanesc peste cativa ani, crezi ca s-ar produce mari schimbari?

Probabil ca va fi in relatie cu mersul economic al tarii. Clientii constientizeaza din ce in ce mai mult ca au nevoie sa se faca vazuti sau auziti, sa isi comunice servciille sau produsele. Reclama chiar este sufletul comertului.

Citește și:

Ce sfaturi le oferi femeilor care doresc sa inceapa propria afacere? Care sunt elementele-cheie ale succesului?

Sa fie perseverente si sa aiba incredere in ceea ce fac si sa puna pasiune .

Care sunt hobby-urile tale, cum iti place sa petreci timpul liber?

Imi place sa calatoresc ori de cate ori am ocazia, sa gradinaresc si sa dansez.

Vizionare placuta


Kudika
2 Iunie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.