Fie ca ne dorim sani mai mari sau mai mici, pe toate ne uneste o dorinta unica: sanii nostri trebuie sa fie, in primul rand, fermi! Exista numeroase metode pentru a avea sani fermi si sexy, de la lifting mamar, cu riscurile iminente unei interventii chirurgicale si terapii sofisticate, cu un pret pe masura, pana la tratamente si remedii eco, ce sunt prietenoase cu bugetul tau si deloc invazive pentru pielea ta.

1. Remediu ayurvedic: Namaste

Namaste este o forma de salut cu implicatii spirituale in India, constand din impreunarea mainilor si aplecarea usoara a capului. Namaste inseamna, propriu-zis: “Ma inclin divinitatii dinlauntrul tau”, iar conotatia puternic spirituala a acestui cuvant a dus la adoptarea lui in mai multe domenii, inclusiv in medicina ayurvedica, ce recomanda “Namaste” ca terapie a anumitor deficiente.

Remediul ayurvedic ce ne intereseaza pe noi in acest articol este un exercitiu pentru sani inspirat din acest vechi salut indian: uneste palmele in dreptul pieptului, indreapta antebratele si apasa cu putere palmele de 15 ori, dimineata si seara. Partea buna a exercitiului Namaste consta in faptul ca este un remediu cat de poate de delicat, putand fi pus in practica si de femeile ce inca alapteaza sau au sanii sensibilizati, dintr-unul sau mai multe motive.

2. Exercitiu cu greutati usoare

Citeste si:

Chiar daca sanii sunt formati in mare parte din grasime, canale galactofore (prin care se elimina laptele dupa sarcina) si tesuturi de sustinere, iar fermitatea acestora este data de piele si muschii pectorali, anumite exercitii fizice pot avea efecte vizibile in cresterea fermitatii sanilor. Antrenandu-ti muschii pectorali si, dupa cum iti voi arata mai jos, ingrijindu-ti pielea in mod optim, vei reusi sa ai sani fermi fara sa apelezi la bisturiu.

Unul dintre exercitiile recomandate este cel cu greutati usoare, pentru care ai nevoie de doua greutati de 0,5 kg sau 1 kg (sau doua sticle de 0,5 litri umplute cu apa). Tine greutatile in maini, ridica mainile deasupra capului, apoi indreapta-le. Repeta exercitiul de 30 de ori, dimineata si seara.

Pe langa faptul ca acest exercitiu iti lucreaza muschii, iti va imbunatati si postura corpului, ce influenteaza puternic aspectul tau general si al sanilor, in special.

Citeste in continuare »

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Vrei sa primesti zilnic cele mai interesante articole? Urmareste-ne pe Facebook!