Tendintele vestimentare in sezonul primavara-vara 2010 interpretate de Ovidiu Buta

Ce faci cand observi ca lucrurile nu functioneaza? Stergi totul si o iei de la capat. Dar, de data aceasta, pe un cu totul alt drum.

Informatii si imagini oferite de P&G Beauty

Tendintele vestimentare in sezonul primavara-vara 2010 interpretate de Ovidiu Buta - Punct si de la capat. Reinventarea modei.
Dupa trei sezoane de recesiune - Slide 1 din 13
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tendintele vestimentare in sezonul primavara-vara 2010 interpretate de Ovidiu Buta.

Vrei sa primesti zilnic cele mai interesante articole? Urmareste-ne pe Facebook!

Discutii despre Tendintele vestimentare in sezonul primavara-vara 2010 interpretate de Ovidiu Buta

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Kudika incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

culori (1 comentariu, 1031 vizualizari)
chiar imi place ca revin in machiaj culorile pastelate care dau fetzei o nota de prospetime, mai invioreaza si
pe manechinele anorexice, pe care hainele, sincer, stau ca pe umeras. in rest totul...
mai vreau :) (1 comentariu, 942 vizualizari)
Produse recomandate

Mai multe produse recomandate din parfumuri parfumuri de barbati »

Galerii Lux

1 / 13
Punct si de la capat. Reinventarea modei.
Dupa trei sezoane de recesiune in care designerii au incercat, cu destul de putin succes, sa inteleaga ce se intampla cu ei, cu clientii si cu lumea in general, concluzia unanima a fost ca a venit timpul pentru o reinventare completa (a total make over). O noua poveste a fost pusa la cale de catre Moda, dedicata de data aceasta unui nou client, mult mai tanar, dinamic si pragmatic, pentru care moda trebuie sa fie, inainte de toate, o imbinare perfecta, daca se poate chiar egala, de practic cu estetic. Experimentele vestimentare nu functioneaza pentru el, iar excentricitatea este repudiata fara mila. Sub aceasta noua “presiune” chiar si formula clasica a primului rand a cedat, la loc de onoare fiind pusi atat bloggari cu varste incepand de la 13 ani cat si vedete ca Mary si Kate Olsen sau mai nou venita in clubul fashion trend setter-ilor, Lady Gaga. Tanara Lindsay Lohan a fost angajata ca si consultant artistic de catre casa Ungaro, iar Lilly Allen a ilustrat live prezentarea Chanel la fel ca si Roisin Murphy pentru Viktor&Rolf.
Internetul devine mediul si preocuparea principala a modei, in incercarea de a ajunge la acest nou consumator. Prezentarile de moda sunt transmise live pe net, iar Lady Gaga isi lanseaza noul single la finalul prezentarii lui Alexander McQueen, lucru anuntat, cum altfel, decat pe Twitter. Reclamele se subordoneaza si ele noului curent, iar cel mai reprezentativ exemplu ramane Cartier care inlocuieste batrana pantera cu un baby leopard.
Concluzia: la timpuri noi, oameni si moravuri noi. Un sezon care celebreaza tineretea si tot ce are ea mai frumos.

1.