Setari Cookie-uri

Zece familii de consumatori au aflat cum se face Cascavalul Hochland

Vizita la una dintre fermele de vacute si la fabrica Hochland Sovata.

comunicat de presa

Hochland, liderul pietei de branzeturi din Romania, si-a invitat consumatorii sa vada cum se face cascavalul Hochland. In cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata si la una dintre fermele de vacute din Zona Tarnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia sa descopere cum se face Cascavalul Hochland: cu rigoare germana, din ingrediente naturale, pe baza retetei autentice locale folosite inca din 1976.

Vizita consumatorilor a fost ultima etapa a campaniei de relansare a cascavalului Hochland, care a debutat la inceputul anului si a invitat publicul larg sa descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de vacute cu care Hochland colaboreaza pentru colectarea laptelui si pana in momentul in care acesta ajunge pe mesele romanilor.

In cadrul vizitei, cele 10 familii castigatoare ale concursului desfasurat pe site-ul www.cascavalulhochland.ro au avut ocazia sa descopere intregul parcurs al Cascavalului Hochland, incepand cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat si continuand cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la receptia laptelui si pana la linia de ambalare si la incarcarea in camionul frigorific cu care este transportat catre magazine, de unde ajunge in bucatariile consumatorilor din toata tara.

Citește și:

Atat eu si sotul meu, cat si cei mici, ne-am bucurat sa vizitam fabrica Hochland de la Sovata si sa vedem cu ochii nostri cum se face cascavalul pe care il consumam cu placere in familie. Copiilor le-au placut vacutele de la ferma si apoi vizita la fabrica, iar pentru noi, parintii, a fost o reconfirmare a increderii in produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizata de Hochland.

Prin actiunile din cadrul campaniei de relansare a cascavalului Hochland – noul spot TV, activitatile de degustare desfasurate in magazine, site-ul si filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constanta pe Facebook si vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla in amanunt povestea Cascavalului Hochland, produs cu rigoare germana, pe baza unei retete romanesti autentice, care foloseste numai ingrediente naturale.

Citește și:

Lider pe segmentul branzeturilor din Romania, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piata locala, numele sau fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantata si inovatia permanenta a produselor oferite. In Romania, Hochland detine doua unitati de productie proprii, la Sighisoara si la Sovata. Cascavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul intregii piete cascavalul este vedeta branzeturilor, avand cea mai mare pondere in totalul de branzeturi vandute in comertul organizat din Romania.

Vizionare placuta


Kudika
30 Septembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.