Setari Cookie-uri

Reinert premiaza familiile inimoase in bucatarie!

Intra in competitia "Familii inimoase in bucatarie!", transforma codurile de pe ambalajele produselor Reinert in inimioare si poti castiga unul din cele peste 100 de premii constand in electrocasnice pentru bucatarie sau marele premiu de 10,000 de lei pentru cele mai inimoase idei!.

comunicat de presa:

Reinert Romania a sarbatorit pe 3 Mai 2015 opt ani de la lansarea oficiala in Romania, prilej cu care a dat startul unei noi campanii promotionale dedicate consumatorilor finali.

Campania, intitulata generic “Familii inimoase in bucatarie”, se desfasoara in perioada 3 Mai - 26 Iulie 2015, la nivel national, si a fost gandita pentru a rasplati consumatorii fideli brandului Reinert.

Pe durata campaniei sunt puse in joc 100 de premii constand in electrocasnice pentru bucatarie (3 espressoare Krups Espresseria (unul/luna), 12 masini de facut paine Philips (una/saptamana), 85 sandwich makere Philips (unul/zi)), la care se adauga marele premiu de „10.000 LEI pentru cele mai inimoase idei”. Exista si o componenta de premii „garantate” pentru primii 50 de participanti, precum si o serie de titluri onorifice pentru „cele mai inimoase familii in bucatarie” acordate saptamanal familiilor care inscriu cele mai multe inimioare in competitie. Toate detaliile legate de mecanismul si regulamentul promotiei „Familii inimoase in bucatarie” sunt disponibile pe http://www.promotiilereinert.ro/.

Citește și:

In cadrul campaniei vor participa toate produsele brand Reinert disponibile la raftul cu autoservire din cadrul marilor retele de magazine. Produsele participante vor avea aplicata pe ambalaj eticheta cu insemnele promotiei in interiorul careia se va afla un cod unic de participare, ce odata inscris pe platforma http: http://www.promotiilereinert.ro/ ofera participantilor o sansa la castig.

Printre produsele participante la campanie se regasesc si doua produse lansate recent de Reinert Romania, ambele din categoria produselor premium, fiind concepte unice pe piata locala:

„Pastete cu branza si vita de vie”, un produs inovator, ce combina intr-o formula unica gustul de carne cu cel de branza de oaie (tip ricotta) si aroma frunzei de vita de vie;

„Salam Parmesali” ce vine cu noutatea invelisului de parmezan, care da savoare si un gust deosebit produsului.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
4 Mai 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.