Setari Cookie-uri

Marks & Spencer aniverseaza 15 ani de prezenta a brandului in Romania

Marks & Spencer, renumitul retailer din Marea Britanie, aniverseaza 15 ani de activitate pe piata din Romania, una dintre cele mai importante piete de retail fashion din regiunea Balcanilor.

Comunicat de presa

In prezent, reteaua Marks & Spencer din Romania cuprinde un total de 6 magazine, 4 in Bucuresti, 1 in Constanta si 1 in Iasi. Compania comercializeaza sub branduri proprii articole vestimentare si accesorii pentru femei, barbati si copii, precum si produse alimentare de calitate, realizate exclusiv pentru Marks & Spencer.

In luna mai, Marks & Spencer a deschis doua magazine concept store in Bucuresti, in Plaza Romania si Mega Mall, cu suprafete de 1.600 metri patrati, respectiv 1.650 metri patrati, care au la baza cel mai nou concept de design al retailerului, creat special pentru a oferi clientilor o experienta deosebita de shopping, confort si inspiratie. In interiorul noilor magazine, Marks & Spencer a lansat, in premiera in Romania, sectiunea M&S Food care pune la dispozitia clientilor peste 600 de tipuri de produse alimentare unice, cu ingrediente de cea mai buna calitate, realizate in exclusivitate pentru Marks & Spencer.

Citește și:

"Anul 2015 este unul special pentru Marks & Spencer pentru ca aniversam 15 ani de prezenta a brandului pe piata din Romania. In cei 15 ani am vazut piata de retail fashion evoluand, iar cresterea industriei de fashion ne-a oferit oportunitatea de a ne dezvolta si consolida prezenta pe piata locala. Romania reprezinta piata noastra prioritara in regiunea Balcanilor, iar strategia noastra pentru regiune este de a oferi experiente imbunatatite clientilor nostri prin inovatii in colectiile vestimentare si prin noua ambianta din magazinele noastre", a declarat Sorin Stancu, Country Manager Marks & Spencer Balkans, la evenimentul organizat cu ocazia aniversarii a 15 ani de prezenta Marks & Spencer in Romania.

La acest eveniment a participat, in calitate de invitat de onoare, Excelenta Sa, Dl Paul Brummell, ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti, care a declarat: "Sunt incantat sa ma aflu la lansarea celui de-al saselea magazin Marks & Spencer din Romania. De asemenea, ma bucur sa celebrez alaturi de echipa M&S cei cincisprezece ani de prezenta pe piata autohtona, timp in care au oferit publicului romanesc produse britanice de inalta calitate, initial din zona de fashion si, mai nou, specialitati culinare."

Citește și:

Cu ocazia aniversarii a 15 ani, Marks & Spencer prezinta 15 lucruri interesante despre afacerile companiei in Romania:

1. Primul magazin Marks & Spencer din Romania a fost inaugurat in data de 31 martie 2000, in Bucuresti Mall.

2. In 2013 M&S inaugura primul sau magazin concept store din Romania, in City Park Mall Constanta, cu un design modern si captivant, menit sa inspire si sa incante clientii.

3. De-a lungul celor 15 ani de activitate in Romania, angajatii M&S au oferit clientilor un total de 12 milioane de ore de servicii de calitate.

4. In 2015, M&S relocheaza doua dintre magazinele sale din Bucuresti pentru a oferi clientilor o experienta de cumparaturi mai buna in spatii moderne si mai mari. In urma acestor relocari, numarul de angajati a crescut cu 20%.

5. Peste 2 milioane de clienti au cumparat produse din magazinele M&S din Romania in ultimiii 15 ani.

Citește și:

6. Pentru a satisface mai bine preferintele individuale de stil ale clientilor sai, M&S a introdus in Romania sub-brandurile sale recunoscute la nivel international: in anul 2000 a introdus colectia per una care include tinute cu texturi si culori increzatoare in stiluri contemporane; in 2004 a introdus colectia Autograph care include haine de designer la preturi accesibile, confectionate din materiale rafinate, de o eleganta minimalista, iar in 2009 clientii s-au bucurat de colectia Indigo cu produse autentice denim si piese vestimentare ideale pentru un look casual.

7. Cele mai vandute produse M&S din colectia pentru femei sunt tricourile din colectiile de primavara-vara – M&S vinde peste 31.000 de tricouri in fiecare an in Romania.

8. In toamna anului 2014, M&S Romania era una dintre putinele piete internationale care a lansat in magazine colectia exclusiva Best of British. Colectia este realizata in parteneriat cu Consiliul de Moda Britanic si exemplifica mostenirea britanica in design si manufactura.

Citește și:

9. Cel mai popular articol vestimentar din colectia pentru copii este body-ul din bumbac natural - M&S a vandut anul trecut peste 7.000 de body-uri in Romania.

10. In septembrie 2014, M&S a lansat colectia de lenjerie intima pentru barbati David Gandy for Autograph, realizata in colaborare cu modelul David Gandy - lenjeria intima de tip pantalon scurt a fost cel mai vandut articol in acel an.

11. M&S ofera o gama extinsa de lenjerie intima, in variate marimi, stiluri si forme. Anul trecut M&S a vandut peste 7.000 de sutiene in magazinele sale din Romania.

12. M&S a inclus o serie de inovatii in colectiile sale de costume de baie pentru femei si barbati pentru a oferi clientilor un confort maxim pe plaja sau la piscina. Costumele de baie 'Tummy Control' sunt concepute cu o intaritura ascunsa care ajuta la modelarea subtila a abdomenului, oferind mult-visata silueta in forma de clepsidra. Costumele de baie cu inovatia Quick Dry Swim sunt realizate dintr-un material inovator care se usuca foarte repede. M&S a vandut anul trecut in Romania, peste 11.000 de piese din gama de costume de baie.

Citește și:

13. In 2014, M&S Romania a lansat tehnologia sa inovatoare Insolia® in colectia sa de incaltaminte, o inovatie care permite femeilor sa ramana confortabile pe tocuri pe toata durata zilei.

14. In 2013, M&S Romania si-a adaptat colectia de jeansi prin inovatia Sculpt & LiftTM oferind femeilor un look demn de invidiat. Cusaturile curbate si pensele croite atent pun in valoare forma corpului, iar materialul rezistent si de calitate pastreaza forma jeansilor timp indelungat.

15. Pentru a ajuta clientii sa castige timp, M&S a introdus in anul 2006 camasile pentru barbati Quick Dry No Iron, o inovatie inteligenta prin care materialul nu formeaza cute, iar datorita unui finisaj special al tesaturii, camasile nu necesita sa fie calcate.

Vizionare placuta


Kudika
29 Mai 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.