comunicat de presa

O zi buna incepe cu un mic dejun sanatos. O dieta echilibrata si sanatoasa inseamna sa mananci 4-5 mese pe zi, inclusiv cea mai importanta dintre ele – micul dejun. Consumul regulat al micului dejun asigura o dezvoltare armonioasa, imbunatateste concentrarea, te ajuta sa te simti mai bine la locul de munca sau la scoala. Micul dejun ar trebui sa asigure 20-25% din energia necesara organismului.

Din pacate, aproximativ o treime din romani nu mananca la micul dejun. Mai mult, procentul celor care nu mananca dimineata este mai mare in randul tinerilor, in special al femeilor . Acest lucru este, de cele mai multe ori, o consecinta a obiceiurilor nesanatoase si a stilului de viata agitat. Micul dejun hranitor ar trebui sa contina cereale, produse lactate, fructe si legume. Un mic dejun sanatos este format nu numai din ceea ce mancam, ci si din ceea ce bem. Este, deci, necesar sa adaugam un pahar de suc de fructe, legume sau fructe si legume la micul dejun.

“Un om sanatos se trezeste dimineata cu pofta de mancare; organismul este “flamand” si necesita un aport de energie. Este bine sa profitam de acest lucru si sa programam mesele pentru intreaga zi. Daca organismul va primi portia adecvata de vitamine, minerale, proteine si grasimi, acesta va functiona bine pana spre seara, fara sa apara acele “pofte” greu de controlat. Micul dejun este esential si poate sa contina fructe si legume. Ele nu sunt doar o sursa valoroasa de antioxidanti, ci si de fibre si apa. Cum pot fi incluse aceste produse in dieta de zi cu zi? Consuma zilnic un pahar de suc de legume sau un suc de fructe si legume. Sucul sau mousse-ul reprezinta alegerea potrivita atunci cand nu ai timp pentru micul dejun. Aceste produse iti vor hrani “creierul” si iti vor permite sa ai o dieta sanatoasa si echilibrata.”, afirma nutritionistul Serban Daman.

Citeste si:

O modalitate buna de a asigura organismului energia necesara pentru functionarea corecta este consumul de mousse. Mousse-ul este un produs complet natural, obtinut exclusiv din fructe si legume, bogat in nutrienti si fibre, disponibil intr-un ambalaj practic, usor de luat oriunde.

Micul dejun echilibrat si completat de un pahar de suc 100% sau mousse te va ajuta sa eviti problemele de concentrare, durerile de cap si iritabilitatea cauzate de scaderea glucozei din sange. Masa de dimineata asigura bunastarea si energia necesara pentru intreaga zi. “Produsele sanatoase si hranitoare consumate dimineata ofera organismului energie, rezistenta, performante mai bune pe plan intelectual si fizic.”, completeaza nutritionistul Serban Daman.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa-ti incepi bine ziua?.