Setari Cookie-uri

Lavazza este cafeaua oficiala a turneului de tenis Roland-Garros

In Franta este game, set si meci pentru cafeaua preferata a Italiei

comunicat de presa:

Prezenta la toate cele patru turnee de Grand Slam, Lavazza, cea mai cunoscuta marca de cafea din Italia si al saselea cel mai mare producator de cafea din lume, este partenerul oficial al Roland-Garros, turneu care se desfasoara in aceasta perioada la Paris. Cu peste 400.000 de cesti de cafea servite de-a lungul celor 2 saptamani de turneu, Lavazza va incanta, pentru al doilea an consecutiv, papilele gustative ale iubitorilor de cafea si de tenis care vor fi prezenti pe Stadionul Porte d'Auteuil.

In 2015, atunci cand au semnat parteneriatul, atat Lavazza, cat si Federatia Franceza de Tenis si-au exprimat dorinta ca acesta sa fie unul de durata. Giuseppe Lavazza, Vicepresedintele Grupului Lavazza, a declarat: „Avem multe valori in comun cu tenisul: valori precum excelenta, inovatia, distractia si, bineinteles, pasiunea. Acest acord face parte din strategia internationala Lavazza si subliniaza, inca o data, faptul ca Franta este o piata cheie pentru noi. In 1982, Franta a marcat primul pas catre expansiunea noastra mondiala, iar astazi, ea este a doua piata ca importanta pentru noi, dupa Italia.”

Citește și:

Serviciul castigator la stadioane

In calitate de furnizor oficial, cafeaua Lavazza va fi prezenta in salonul VIP, aflat in inima Roland-Garros: o cafenea-restaurant pentru clientii, partenerii si prietenii brandului. Doua cafenele vor fi deschise vizitatorilor turneului, permitandu-le acestora sa savureze o pauza de cafea in orice moment al zilei: Place des Mousquetaires si Café des Jardins. Si, de asemenea, intre orele 14.00 si 16.00, la Club des Loges, este perioada happy hour pentru iubitorii de cafea.

In locurile unde se va servi cafeaua Lavazza, iubitorii de cafea vor putea savura patru noi retete de cafea, precum si specialitati de cafea create pentru gastronomi.

In plus, peste 400 de automate de cafea vor fi instalate pe aleile dintre stadioane si 80 de baristas au fost special instruiti pentru a le putea oferi vizitatorilor cele mai bune amestecuri de cafea Lavazza.

Citește și:

#RG2016: Tiebreak pe internet

Roland-Garros 2016 este mai conectat la lumea digitala ca niciodata. Pentru aceasta editie, Lavazza a creat un website special www.lavazza.fr/slowismore, care va fi activ pe durata competitiei si care va include un joc online, o cabina foto care realizeaza gif-uri si o competitie de fotografie pentru persoanele aflate in Franta. Ambasadorii Lavazza din sfera digitala vor fi deosebit de activi pe retele sociale in aceste 2 saptamani.

Un pop-up store parizian pentru fanii tenisului pe zgura

Pentru a oferi o experienta in timp real a Roland-Garros-ului alaturi de o ceasca de cafea delicioasa, Lavazza a instalat un magazin temporar cu suprafata de 35 m2 in inima centrului comercial Beaugrenelle din Paris. Timp de trei saptamani, vizitatorii vor putea simti suspansul meciurilor intr-o atmosfera destinsa, multumita ecranelor mari si a canapelelor confortabile instalate in zona dedicata evenimentului.

Citește și:

Vizitatorii centrului vor putea savura o varietate de retete pe baza de cafea si vor putea descoperi secretele gustului unei cafele bune. De asemenea, Lavazza va oferi un numar de cesti de cafea Lavazza/Roland Garros de colectie, in editie limitata.

Retele de distributie Lavazza (din HoReCa si retail), implicate in turneu

Aproape 200 de supermarketuri poarta deja culorile Lavazza si Roland-Garros inca din aprilie. Supermarketurile si hypermaketurile includ colturi speciale si aranjamente in-store speciale. De asemenea, sunt planificate activitati de divertisment precum apeluri video sau cadouri pentru clienti. Mai mult, consumatorii vor avea sansa de a castiga un weekend VIP la Porte d'Auteuil Stadium.

Vizionare placuta


Kudika
2 Iunie 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.