Setari Cookie-uri

Iubire la mare

Rareori mi s-a intamplat sa plec in vacanta insotita de iubit. Fie eram singura in acea perioada, fie el a aparut dupa ce imi facusem deja planuri de vacanta. Exact asa mi s-a intamplat si in urma cu vreo 2 ani, cand pe ultima suta de metri, am hotarat cu sora mea si o prietena sa plecam in Tunisia. Nu stiam mare lucru, decat ca era in Africa si urma sa ne plimbam cu camilele. Era tot ce aveam noi nevoie: mare, plaja, soare, leneveala, peisaje exotice.

Ironia a fost ca exact in ziua in care am platit biletele sa cunosc un tip exact pe gustul meu cu care am inceput o relatie. Dupa 2 saptamani de intalniri zilnice, eu am plecat in vacanta.

Cand am coborat din avion, am avut un soc. Drumul de la aeroport pana la hotel era oribil si semana cu cel dintr-un cartier marginas din Bucuresti. Eram dezamagite si incepuse sa ne para rau ca am ales Tunisia ca destinatie de vacanta. Plus ca sora mea nu rezista foarte bine la caldura din desert, iar prietena mea ne innebunea cu pozele. Din 10 in 10 minute nu auzeam decat: “mi-e rau” si “fa si mie o poza”. Imi venea sa le strang de gat pe amandoua.

Cand am ajuns la hotel, parca am intrat intr-o alta lume. Fosta resedinta a unui presendinte, hotelul semana mai mult cu un palat. Ne-am lasat bagajele si am plecat sa vizitam imprejurimile.

tunisia Cand ne-am intors, in holul hotelului am zarit un tip care m-a lasat cu gura cascata. Inalt, brunet, cu parul usor carliontat si niste ochi verzi… care semanau cu ai mei. Singurul inconvenient: era insotit de o blonda la fel de apetisanta ca si el. Si el m-a observant si mi-a zambit. Mi-am zis in gand ca e un obraznic care le zambeste altor fete cand iubita lui este chiar langa el.

Mi l-am scos din minte si m-am dus la culcare.

Dimineata, la micul dejun, cautam ceva sa mananc. Nu ma incanta mai nimic, cand dau nas in nas cu frumosul Adonis. Imi zambeste si ma saluta. Ii raspund la salut si dau sa plec. El ma trage de mana si ma intreaba daca nu vreau sa ne vedem mai tarziu la piscina hotelului. Mi-am dat ochii peste cap si i-am zis ca nu ma intereseaza pentru ca are iubita. Cand a auzit ce i-am spus, a inceput sa rada in hohote, spunandu-mi ca blonda era sora lui.

Dintr-o data, fata mi s-a luminat si am acceptat sa ne vedem mai pe seara la piscina. Uitasem de iubitul de acasa. Venisem in vacanta pentru a ma distra si exact asta aveam de gand sa fac.
Citește și:

Vizionare placuta

Kudika
1 Ianuarie 2006
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.