Setari Cookie-uri

Advertorial Viitorul multisenzorial al modei a fost dezvaluit la Berlin

Ingrijirea tesaturilor se intalneste cu moda la P&G Future Fabrics

Jurnalisti, oameni de stiinta si fashioniste din toata lumea si-au indreptat atentia pe 13 noiembrie catre Berlin, oras care s-a transformat atunci in locul de intalnire dintre stiinta si moda. Punctul de legatura a acestora a fost abordarea si perceptia multisenzoriala asupra materialelor regasite in garderoba fiecarei dintre noi.

Evenimentul a fost organizat de P&G in colaborare cu Premier Vision, o companie franceza care ocupa locurile fruntase in organizarea de targuri de textile si moda inca din 1973.

Seria de discursuri a fost deschisa de catre Robert van Pappelendam, vicepresedinte P&G Fabric Care Europa. “La P&G Fabric Care, credem ca oamenii au asteptari mari din partea industriei confectiilor si expertilor in ingrijirea tesaturilor, ca hainele sa devina mai accesibile si mai usor de curatat si de ingrijit. De aceea am colaborat cu designerul Giles Deacon si renumitul specialist in textile, Premiere Vision, care da tonul in domeniu, pentru a crea o legatura intre ingrijirea tesaturilor si moda, astfel incat sa putem dezvolta produse care raspund marilor tendinte din cele doua domenii.

In acelasi timp, am colaborat cu reputatul profesor in stiinta cognitiva, Dr. Lawrence Rosenblum, pentru a intelege mai bine modul in care perceptia oamenilor cu privire la haine si relatia lor cu acestea este influentata inconstient de proprietatile multisenzoriale ale tesaturilor. Aceste cunostinte se afla in centrul celor mai recente inovatii ale noastre, care vor contribui la revigorarea si prelungirea relatiei pe care consumatorii le pot avea cu articolele vestimentare preferate”, a declarat el.

Doctorul Lawrence Rosenblum este profesor de psihologie la Universitatea din California si a oferit o perspectiva ampla si revolutionara asupra modului in care creierul nostru reactioneaza la stimuli. El subliniat importanta acestor efecte subconstiente asupra alegerilor pe care le face in mod deliberat, inclusiv in ceea ce priveste optiunile vestimentare ale fiecaruia dintre noi.

Dr. Rosenblum a explicat ca hainele pe care le avem in sifonier joaca roluri multiple in vietile noastre. Pe de-o parte, ele sunt o oglinda a personalitatii fiecaruia dintre noi. Pe de cealalta parte, ele functioneaza ca o masca si astfel, optiunile noastre vestimentare sunt expresie a imaginii pe care ne-o construim in spatiul public.

Totusi, in viata de zi cu zi, noi alegem sa purtam doar 20% din tot ce avem in sifonier. Motivul pentru care uitam pur si simplu de celelalte 80 de procente este explicat de John Turner, directorul departamentului de Cercetare & Dezvoltare al P&G: “Dulapurile noastre sunt pline de haine, insa noi purtam doar 20% dintre acestea in 80% din timp, prin urmare de ce nu purtam si restul hainelor? De ce nu ne mai place un articol pe care am cheltuit bani castigati din greu? P&G cerceteaza ingrijirea tesaturilor dintr-o alta perspectiva pentru a afla raspunsul.

Deschidem noi drumuri aplicand ultimele studii in stiinta cognitiva privind perceptia umana pentru a intelege DE CE respingem un articol vestimentar, precum si modul in care relatia noastra cu hainele se schimba in timp. Prin imbinarea acestor informatii cu expertiza dobandita Fibre SCIENCE, redefinim semnificatia ingrijirii tesaturilor pentru consumatori si hainele lor.”


P&G prezinta abordarea unica Fibre SCIENCE in 3 pasi care prelungeste si imbunatateste proprietatile senzoriale ale hainelor

Discursul sustinut de John Turner, s-a axat pe motivul pentru care oamenii isi schimba preferintele si perceptiile asupra hainelor. Turner a dezvaluit ca specialistii in fibre de la P&G au facut noi progrese in ceea ce priveste abordarea Fibre SCIENCE in 3 pasi: Curatare, Protejare si Intensificare, abordare care se concentreaza pe prelungirea si imbunatatirea proprietatilor multi-senzoriale ale tesaturilor care influenteaza perceptia oamenilor asupra hainelor lor: aspectul, senzatia si parfumul hainelor. Durata de viata a hainelor noastre este deseori scurtata deoarece aceste proprietati nu sunt mentinute corespunzator.

Cea mai recenta inovatie, Ariel Lichid

Noul Ariel Lichid asigura curatare si protectie in profunzime a frumusetii tesaturilor moderne.

Conceput pentru consumatorii care nu doresc sa faca un compromis cand vine vorba de haine curate, inlaturarea petelor dificile si protectia tesaturilor, aceasta solutie lichida este ideala pentru mai multe tipuri de tesaturi.

Ariel Lichid are o capacitate remarcabila de inlaturare a petelor dificile de la prima spalare pentru a curata, proteja si intensifica calitatile senzoriale (aspect, senzatie si parfum) ale hainelor pe care le iubesti.

Acum include un nou capac de pre-tratare care sparge barierele petelor si livreaza o formula de curatare in adancime a petelor, dar conceputa pentru a evita degradarea fibrelor.

Noul Lenor cu tehnologia FRESHLOCKTM

Tehnologia FRESHLOCKTM a fost dezvoltata pe baza tehnologiei cu micro-capsule de parfum Lenor care a fost imbunatatita cu un invelis mai puternic, ce permite fiecarei capsule de parfum sa elibereze nu doar mai mult parfum cu fiecare utilizare, ci un parfum mai bogat comparativ cu produsul Lenor anterior, mentinand acea senzatie de prospetime de dimineata si pana seara tarziu.

Depuse in tesaturi in ultima etapa a ciclului de spalare, prin frictiune (precum frecare, imbratisare, stergere, imbracarea hainelor etc.) aceste capsule se sparg si elibereaza gradual uleiul parfumat de mai multe ori, oferind hainelor o prospetime de durata si un parfum minunat care persista intreaga zi.

ariel lenor

In cadrul aceluiasi eveniment, Giles Deacon si-a dezvaluit in exclusivitate cele mai recente colectii de haine colectia „Dress for Yes” pentru Lenor si o colectie dedicata Ariel. Totul incepe cu alegerea materialelor, spune Giles, si intelegem acum, datorita P&G Fabric Care ca este extrem de importanta modalitatea in care acestea sunt ingrijite.

Am vizitat de cateva ori laboratoarele P&G din Bruxelles si i-am cunoscut pe oamenii de stiinta care dezvolta produsele Ariel si Lenor pentru a capata o perspectiva ampla asupra chestiunilor tehnologice implicate in ingrijirea hainelor atunci cand ies pe usa magazinului si ajung in sifoniere. Patrunzand astfel in spatele cortinei, am vazut ce inseamna impactul stiintei in inovarea detergentilor. Rezultatul acestei experiente este colectia de haine care se poate spala la masina fara nicio grija.

Astfel, stiinta si moda sunt elemente care se imbina si evoleaza reciproc. Designerul englez sustine ca in ultimii ani au fost create zeci de materiale noi care ofera posibilitati nesfarsite. Datorita progresului tehnologic, garderoba moderna nu mai este formata predominant din denim sau bumbac. Indiferent de originea materialului, pentru a asigura durata de viata a hainelor preferate, procesul si produsele adecvate de ingrijire si curatare sunt absolut vitale. Tocmai de aceea, abordarea unica Fibre SCIENCE in 3 pasi este atat de importanta.

Fiind constient de faptul ca atat Ariel cat si Lenor au capacitatea de a pastra si proteja aceste tesaturi am inceput sa creez haine care evidentiaza tot ce este mai bun din fiecare produs. Pentru Ariel, este vorba despre a crea o prima impresie de durata, despre culoare, incredere si impact.
Pentru Lenor, mi-am dorit sa le inspir oamenilor increderea de a purta un articol de vestimentatie intreaga zi si de a se simti la fel de bine purtand acelasi articol la sfarsitul zilei, ca atunci cand au imbracat haina de dimineata.”
, a mai spus Giles.


Kudika
19 Decembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.