Setari Cookie-uri

Chris Simion: "Nu astepta sa-ti dea cineva incredere. Gaseste increderea in tine!"

"Nu exista imposibil, nu exista nu se poate si nu exista trebuie." Acesta este mesajul autoarei si regizorului de film Chris Simion (37 ani) catre adolescente, transmis prin intermediul celui mai nou clip din cadrul campaniei Always #CAOFATA.

Advertorial

De cele mai multe ori, in adolescenta apar momente in care poate parea mai important ce cred cei din jur decat ce iti doresti tu cu adevarat. Este varsta la care vrei sa fii mai degraba ca toti prietenii tai, fara sa constientizezi ca cel mai important este sa fii tu insati. Iar asta iti diminueaza considerabil increderea in fortele proprii. Simplu de spus, dar cum poti avea mai multa incredere in tine? „In primul rand, cred ca nu mai trebuie sa astepti sa iti dea cineva incredere, ci sa ajungi sa gasesti increderea in tine, in ceea ce esti”, este sfatul lui Chris Simion. Simte-te bine si sigura pe tine, intelege ca nimic nu iese bine de la prima incercare, asa ca persevereaza! Acorda-ti o sansa reala, vei vedea ca face minuni!

Conform unui studiu Always*, realizat in 2014, realizat in randul fetelor cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, primul contact cu asteptarile si presiunea sociala se intampla exact in momentul cel mai nepotrivit: la pubertate. E cunoscut faptul ca inceputul pubertatii marcheaza momentul in care fetele au cel mai scazut nivel de incredere, motiv pentru care orice actiune care le inhiba poate sa le afecteze pentru tot restul vietii. Si, cu siguranta, aceasta senzatie de nesiguranta iti este familiara. Care erau cele mai mari visuri ale tale in adolescenta? Si cand ai renuntat, fara sa iti dai seama, la ele? Fetele isi pierd rapid increderea in fortele proprii si se lasa prea usor influentate de cei din jurul lor. „Atunci cand crezi cu adevarat in tine mergi pana la capat si iti asumi ceea ce simti, ceea ce gandesti, ceea ce alegi. Eu cred ca ne definesc optiunile noastre si ca ne cunoastem mai bine decat oricine altcineva din exterior”, spune Chris Simion.

*Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind panelul Research Now, la care au participat 1.800 de persoane de origine americana (1.300 de femei din Statele Unite cu varste cuprinse intre 16 si 49 de ani si 500 de barbati din Statele Unite, din aceeasi categorie de varsta). S-a utilizat un esantion reprezentativ la nivel national de 1.000 de femei si 500 de barbati, precum si un esantion aditional de 150 de femei afro-americane si 150 de femei hispanice. Sondajul a fost realizat in perioada 5 decembrie 2014 - 12 decembrie 2014.

---
Miscarea Always #CAOFATA este sustinuta de milioanele de fete din intreaga lume care dau expresiei #CAOFATA sensuri uimitoare. Campania Always, lansata in iunie 2014, a fost inspirata de ideea ca inceputul pubertatii marcheaza momentul in care fetele au cel mai scazut nivel de incredere, precum si de faptul ca anumite cuvinte ofensatoare pot contribui la scaderea increderii de sine. Campania a demonstrat efectul profund al expresiei „ca o fata” asupra increderii de sine inspirand astfel crearea unei miscari care a inceput deja sa schimbe perceptia publica: dupa ce au vizionat filmul #CAOFATA, majoritatea persoanelor (76% dintre tinerele cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani si 59% dintre barbati) a declarat ca videoclipul le-a schimbat perceptia asupra expresiei „ca o fata”*, conform Studiului Always Puberty & Confidence Wave II.

Vizionare placuta


Kudika
13 Octombrie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.