Setari Cookie-uri

Aparat dentar

Ce parere aveti despre aparatul dentar?a purtat cineva?ce parere au baietii? ...
pissy
Postat pe 18 August 2009 14:40
Am si in acest moment aparat dentar. Il port de doi ani si jumatate. Nu e usor, cel putin la inceput, dar efectele merita efortul.
In decembrie il scot......
kudika070193
Postat pe 3 Noiembrie 2009 10:01
asa mult trebuie purtat?si se vad ceva rezultate?
pissy
Postat pe 3 Noiembrie 2009 19:50
Aparatul dentar trebuie purtat in jur de 2 ani intr-adevar, poate cateva luni in minus/plus in functie de situatie, cel mai bine este sa te vada un medic ortodont, care iti va evalua situatia, eventual prezenta diverse variante pt ca in final tu sa o poti alege pe cea optima. Primele zile poate fi mai dificil pana cand limba, obrajii etc se obisnuiesc cu noua senzatie, insa este cel mai bun mijloc de a-ti pastra dintii proprii o perioada cat mai indelungata si a obtine o aliniere frumoasa a lor. Eu sunt medic stomatolog, nu ma ocup de aparate, dar daca vrei imi poti scrie si iti pot recomanda un coleg ortodont (roxana2dr@yahoo.com).
Nu-ti fie teama, nu este asa de greu pe cat ar putea parea. Mai ales, la varste tinere, osul este elastic si alinierea se produce destul de repede si usor. Mult succes!
Roxana1dr
Postat pe 3 Noiembrie 2009 20:48
Aparatul dentar trebuie purtat in jur de 2 ani intr-adevar, poate cateva luni in minus/plus in functie de situatie, cel mai bine este sa te vada un medic ortodont, care iti va evalua situatia, eventual prezenta diverse variante pt ca in final tu sa o poti alege pe cea optima. Primele zile poate fi mai dificil pana cand limba, obrajii etc se obisnuiesc cu noua senzatie, insa este cel mai bun mijloc de a-ti pastra dintii proprii o perioada cat mai indelungata si a obtine o aliniere frumoasa a lor. Eu sunt medic stomatolog, nu ma ocup de aparate, dar daca vrei imi poti scrie si iti pot recomanda un coleg ortodont (roxana2dr@yahoo.com).