bradicardie

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
Rating curent bradicardie: (1 din 1 vot)
 
gabriel_savu Avatarul lui gabriel_savu

1 mesaj
Membru din: 17/12/2008
Oras: bucuresti

De aproximativ 3 ani am inceput sa am crize de fibrilatie care s-au indesit, ajungand ca acum sa fac cel putin 1 data / luna. Tensiunea e buna, dar pulsul este intre 35 - 40 batai / minut in tot cursul celor 24 ore, mai scazut ( 35 ) pe timpul noptii. Crizele le fac de obicei noaptea. Medicamente pe care le iau acum : Dimineata 2,5 mg Concor, Pranz 150 mg Rhytmonorm, Seara 150 mg Rhytmonorm. Sunt bolnav de Diabet Zaharat insulino-dependent de 25 ani si pana acum 3 ani nu am avut nici o problema. Alte medicamente pe care le iau zilnic : Micardis Plus, Milgamma, Euthyrox 50, Omega 3, Bilobil, Lagosa, Aspenter ( sunt sub tratament de hipertensiune si am si o tiroidie de tip Hashimoto din cauza Cordarone. Nu mai stiu ce sa fac. Am fost la nenumarati medici cardiologi, am facut nenumarate ecografii, analize, ekg-uri s.a.m.d. si mi-este din ce in ce mai rau. Toti medicii imi spun ca analizele sunt bune si ca totul e OK ( !? ) Mai incearca din cand in cand cate un medicament nou care se pare ca imi face mai rau decat sa ma ajute sa-mi fie mai bine. Ce ma sfatuiti ?
Raporteaza abuz de limbaj
gangstergrl Avatarul lui gangstergrl

15 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: constanta

Si eu iau tratament cu Concor de 2.5 dar mi s-a recomandat de medic deoarece sufar de tahicardie....din cate stiu eu medicul m-a sfatuit sa nu depasesc doza deoarece acest medicament poate provoca bradicardie...asadar poate ar trebui sa schimbati medicul dvs.
Este greu intr-adevar sa gasesti un cardiolog capabil care sa tina cont si de implicatiile psihice ce pot declansa o boala de inima...
Eu de exemplu iau de 3 ani concor si ansilan pentru palpitatii desi medicii mi-au spus ca totul e ok dar nu pot gasi cauza acestor manifestari, si atunci au dat vina pe stress...asa face un medic cand nu gaseste o cauza plauzibila...prin urmare sufar de palpitatii si atacuri de panica iar acest tratament nu ma ajuta cu nimik.
Aaaaaaaaaa....am uitat sa spun ca am doar 30 de ani

Asadar...draga domnule va sfatuiesc sa cautati totusi un specialist cardiolog bun....daca gasiti anuntati-ma si pe mine va rog!
Multa sanatate
Raporteaza abuz de limbaj
aura123 Avatarul lui aura123

2 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: constanta

INCERCATI VA ROG SI CU --REGLATOR AL TENSIUNII--DIN PLANTE,NU ARE CONTRAINDICATII SI ESTE EFTIN .ĪL GASITI LA PLAFAR SAU PLANTE NATURISTE.
Raporteaza abuz de limbaj
dusa Avatarul lui dusa

431 mesaje
Membru din: 14/07/2008
Oras: bucuresti

De la: alx_dana, la data 2009-01-15 08:40:13Si eu iau tratament cu Concor de 2.5 dar mi s-a recomandat de medic deoarece sufar de tahicardie....din cate stiu eu medicul m-a sfatuit sa nu depasesc doza deoarece acest medicament poate provoca bradicardie...asadar poate ar trebui sa schimbati medicul dvs.
Este greu intr-adevar sa gasesti un cardiolog capabil care sa tina cont si de implicatiile psihice ce pot declansa o boala de inima...
Eu de exemplu iau de 3 ani concor si ansilan pentru palpitatii desi medicii mi-au spus ca totul e ok dar nu pot gasi cauza acestor manifestari, si atunci au dat vina pe stress...asa face un medic cand nu gaseste o cauza plauzibila...prin urmare sufar de palpitatii si atacuri de panica iar acest tratament nu ma ajuta cu nimik.
Aaaaaaaaaa....am uitat sa spun ca am doar 30 de ani

Asadar...draga domnule va sfatuiesc sa cautati totusi un specialist cardiolog bun....daca gasiti anuntati-ma si pe mine va rog!
Multa sanatate


Poate puteti face mai mult pt. a investiga cauzele acestei tahicardii: lipsa de potasiu, deregleri tiroida/suprarenale si ecotoxine ... fiecare din acestea poate sa fie o potentiala cauza. Lucrurile nu apar din senin, si trebuie sa gasiti medicul care sa vrea sa "sape" boala de la radacina. Ma indoiesc ca veti gasi un cardiolog care sa va puna un diagnostic global, poate ca ar trebui sa incercati si altceva.
Raporteaza abuz de limbaj
liviadm2000 Avatarul lui liviadm2000

4 mesaje
Membru din: 7/11/2007

Exact mergeti si la alti specialisti, tiroida, de exemplu, da tot felul de manifestari tahicardie, bradicardie, nici nu va imaginati. un bun cardiolog ar trebui sa va recomande si alte investigatii si ar trebui sa-si dea seam ca poate avea si alte cause. Tatal meu are probleme cu tiroida si se manifesta prin tahicardie, stare de agitatie interioara fara un motiv real, transpiratia mainilor si picioarelor si astea sunt doar cateva din simptomele pe care le provoaca o tiroida cu probleme.

Raporteaza abuz de limbaj
liviadm2000 Avatarul lui liviadm2000

4 mesaje
Membru din: 7/11/2007

Mergeti la endocrinologie la institului sau spitalul Parhon
Raporteaza abuz de limbaj
ALY09_healthy Avatarul lui ALY09_healthy

8 mesaje
Membru din: 22/02/2008
Oras: tulcea

bradicardie si hipertensiune arteriala?
ALY09_healthy Avatarul lui ALY09_healthy

8 mesaje
Membru din: 22/02/2008
Oras: tulcea

in situatii de bradicardie si fibrilatii, stiu ca se poate indica montarea de holter ECG ptr 24 de ore, ptr a vedea concret ce face inima, si apoi se poate reevalua cazul, eventul montarea de stimulator cardiac. Regimul de viata este important, fara efort prelungit. BAFTA MULTA
Raporteaza abuz de limbaj
dusa Avatarul lui dusa

431 mesaje
Membru din: 14/07/2008
Oras: bucuresti

Da, este posibil sa fie bradicardie si hipertensiune , de ex in caz de oboseala a suprarenalelor !
Raporteaza abuz de limbaj
ankutza_in_love Avatarul lui ankutza_in_love

4 mesaje
Membru din: 7/11/2007

Prietenul meu doar ce s a operat d defect septal interatrial.noi suntem din cta si a fost operat la clinica de cardio vasculare aici in cta.seful clinicii este dr.Mircea Patrut.Este un medic extraordinar.sa va dea Dumnezeu sanatate!
Raporteaza abuz de limbaj
elyburcus Avatarul lui elyburcus

1 mesaj
Membru din: 10/01/2010

de unde putem incepe investigatiile pt a afla cauza bradicardiei, la un barbat de 36 de ani?
Raporteaza abuz de limbaj
fratia Avatarul lui fratia

11 mesaje
Membru din: 16/11/2009

Investigati coloana vertebrala, sa nu fie deplasare de vertebra sau scolioza, excludeti nevroza, procesul inflamator in zona plexului solar si sa renunte la inelele (daca le poarta). Apoi o cura de tinctura din 3 plante: paducel, talpa gastei si odolean. In aprilie culegeti frinzele tinere de artar dulce si preparati infuzie clasica (2 pahare pe zi)
Elena
Raporteaza abuz de limbaj
fratia Avatarul lui fratia

11 mesaje
Membru din: 16/11/2009

Investigati coloana vertebrala, sa nu fie deplasare de vertebra sau scolioza, excludeti nevroza, procesul inflamator in zona plexului solar si sa renunte la inelele (daca le poarta). Apoi o cura de tinctura din 3 plante: paducel, talpa gastei si odolean. In aprilie culegeti frinzele tinere de artar dulce si preparati infuzie clasica (2 pahare pe zi)
Elena
Raporteaza abuz de limbaj
Mirella322_healthy Avatarul lui Mirella322_healthy

1 mesaj
Membru din: 28/02/2010

Am nevoie de parerea unui specialist , va rog! Bunicul meu (80 ani) a avut o pneumonie acuta si a fost interant pt tratarea acesteia. A tinut tratament dar in continuare, chiar si dupa terminarea tratamentului, oboseste foarte repede , la cel mai mic efort, aceasta stare fiind insotita si de ameteli. Ce sfat imi puteti da pt a-l ajuta ? Va multumesc!
Raporteaza abuz de limbaj
marirobitu Avatarul lui marirobitu

2 mesaje
Membru din: 5/02/2008

Si eu am brahicardie, seara tarziu inainte de culcare. Un medic mi-a recomandat Concor, am incercat sa-l iau in doua etape, cateva zile la rand si mi-a fost mai rau.
Ma consultat al medic care mi-a confirmat ca este contraindicat la brahicardie este betablocant, deci incercati sa renuntati la Concor . Este pentru tahicardie.
Raporteaza abuz de limbaj
Monicamm85 Avatarul lui Monicamm85

116 mesaje
Membru din: 23/04/2010

De la: gabriel_savu, la data 2008-12-17 11:45:06De aproximativ 3 ani am inceput sa am crize de fibrilatie care s-au indesit, ajungand ca acum sa fac cel putin 1 data / luna. Tensiunea e buna, dar pulsul este intre 35 - 40 batai / minut in tot cursul celor 24 ore, mai scazut ( 35 ) pe timpul noptii. Crizele le fac de obicei noaptea. Medicamente pe care le iau acum : Dimineata 2,5 mg Concor, Pranz 150 mg Rhytmonorm, Seara 150 mg Rhytmonorm. Sunt bolnav de Diabet Zaharat insulino-dependent de 25 ani si pana acum 3 ani nu am avut nici o problema. Alte medicamente pe care le iau zilnic : Micardis Plus, Milgamma, Euthyrox 50, Omega 3, Bilobil, Lagosa, Aspenter ( sunt sub tratament de hipertensiune si am si o tiroidie de tip Hashimoto din cauza Cordarone. Nu mai stiu ce sa fac. Am fost la nenumarati medici cardiologi, am facut nenumarate ecografii, analize, ekg-uri s.a.m.d. si mi-este din ce in ce mai rau. Toti medicii imi spun ca analizele sunt bune si ca totul e OK ( !? ) Mai incearca din cand in cand cate un medicament nou care se pare ca imi face mai rau decat sa ma ajute sa-mi fie mai bine. Ce ma sfatuiti ?


Buna,
In primul rand te sfatuiesc sa alegi cu atentie un medic competent care sa te consilieze in privinta tratamentului, iar in al doilea rand ti-as recomanda sa incerci sa combini tratamentul medicamentos cu unul naturist si cu un consum constant de afine, recomandate in cazul diabetului.
In privinta medicului, poti intra pe www.doctorating.ro si poti cauta doctori acolo, au si raitinguri. Ar fi bine sa mergi la o clinica particulara care sa-ti ofere o consultatie ok.
succes!
Raporteaza abuz de limbaj