Mai multe
| Eu vreau sa ma duc peste 2 sapt intr-o sambata daca ati fost in acea zona ,sa-mi spuneti si mie mai multe ,va pup astept pareri | ||
|
angel333 Postat pe 27 August 2008 10:59 |
||
|---|---|---|
|
Servus Personal nu am fost, dar prietenele mele au fost si merita sa mergi, e superb, am vazut pozele. Desi vizitatorilor le sunt deschise decat anumite sali, restul fiind pentru oamenii de stiinta, ai ce vedea. Programul de vizite este intre 9 si 17. Asteptam impresii dupa vizita :P Gabi |
||
|
Gabelus Postat pe 27 August 2008 11:25 |
||
| da cu siguranta o sa aduc poze si o sa va spun cum a fost ,mersi pentr incurajare pup pa | ||
|
|
||
|
angel333 Postat pe 27 August 2008 14:58 |
||
scarisoara ...e super tare ...nu ..nu am fost dar am recomandare de la majoritatea prietenilor mei ...am vaz si pozele si e super ...sper sa ajung ...pacat la mine in tara si nu am ajunsa inca ..sa imi fie rusine dar asta e ...sunt studenta si nu am bani destui !!! o sa ajung ..am rabdare ...sper
|
||
|
deea_creata Postat pe 28 August 2008 23:32 |
||
Scarisoara trebuie vazuta, iar daca sunteti liberi in perioada 12 15 septembrie , va invit si la Targul de Turism Rural la Albac.....zona e superba asa ca v asteptam
|
||
|
diana_cutinici Postat pe 29 August 2008 09:56 |
||
| da am fost la scarisoara anul trecut cu prietenii ,e o zona superba si o adevarata aventura sa urci pana in pestara dar sa si cobori in ea! nu ratati ocaia sa vizitati toate pesterile din apuseni! | ||
|
buburuza33 Postat pe 29 August 2008 10:25 |
||
e super ok! ai ce vedea! distractie placuta!
|
||
|
mishu99 Postat pe 29 August 2008 16:37 |
||
| sa ne spuneti cei care va duceti cum a fost.pare sa fie interesant acolo... | ||
|
carmenm23 Postat pe 31 August 2008 22:38 |
||
ai putea sa ne spui mai multe despre targul de turism rural de la albac??
|
||
|
leuvivienne_23 Postat pe 1 Septembrie 2008 16:56 |
||