Setari Cookie-uri

Mondelēz International sărbătorește a 10-a aniversare

Mondelēz International sărbătorește cea de-a zecea aniversare, prin reînnoirea la nivel global, la nivelul întregii companii, a angajamentului față de scopul său de a sprijini oamenii să ia gustările potrivite.

Intrând în cel de-al doilea deceniu de existență, compania este bine poziționată pentru a deveni liderul global în domeniul snacking-ului, cu produsele din categoriile în care activează - ciocolata, biscuiții și snackurile coapte.

"Din 2012, anul în care s- a născut Mondelēz International, am adunat foarte multe motive pentru care să fim mândri", a declarat Dirk Van de Put, Chairman & CEO al Mondelēz International. "Am obținut o creștere susținută și o performanță financiară solidă, inovând în permanență pentru a fi în pas cu gusturile în schimbare ale consumatorilor și navigând într-un mediu extern dinamic. Cei 80.000 de angajați lucrează cu pasiune și talent pentru crearea gustărilor potrivite, pentru momentele potrivite, într-un mod responsabil."

Citește și:

În fiecare octombrie, Mondelēz International sărbătorește Purpose Day - încurajând angajații să ia o pauză, să reflecteze și să se concentreze asupra rolurilor lor în promovarea scopului companiei. Evenimentul din acest an cuprinde o gamă largă de inițiative de sensibilizare a comunității, voluntariat, mindfulness și wellness în cadrul tuturor birourilor și fabricilor Mondelēz din lume.

Consolidarea strategiei de dezvoltare "Viziunea 2030"

Mondelēz International a prezentat evoluția strategiei sale de dezvoltare în cadrul întâlnirii cu acționarii companiei. Aniversarea celor 10 ani este o ocazie pentru a reîntări angajamentul companiei față de cei patru piloni strategici ai săi:

  • Creștere: Accelerarea dezvoltării și concentrarea portofoliului pe generarea a 90% din venituri din ciocolată și biscuiți, inclusiv snackuri coapte.
  • Execuție: Investirea a peste 1 miliard de dolari pentru a deveni liderul snackurilor din comerțul digital - cu scopul de a obține 20% din venituri din canalele digitale până în 2030.
  • Cultură: Consolidarea modelului de operare local al companiei pentru a sprijini și mai mult angajații, pentru a promova o cultură de creștere și pentru a dezvolta o echipă de talente diverse.
  • Sustenabilitate: Implicarea pentu a genera schimbări pozitive la scară largă în cadrul setului de priorități de mediu, sociale și de guvernanță ale companiei - creând valoare pe termen lung atât pentru business, cât și pentru stakeholderi.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
7 Octombrie 2022
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.