În perioada sărbătorilor de iarnă 2022, Sarkk s-a alăturat demersurilor inițiate de către Asociația „Ana și copiii” desfășurând o campanie de strângere de fonduri în cadrul magazinelor Tommy Hilfiger și Calvin Klein din România. Din 2018, compania susține educația copiilor din medii defavorizate și în decembrie și-a propus să își unească forțele împreună cu fanii celor două brand-uri și să ajute visele să crească mari.
În cadrul fiecărui magazin Tommy Hilfiger și Calvin Klein din țară a fost plasată o cutie specială pentru colectarea fondurilor donate. Fiecare persoană care a donat direct în magazine sau și-a manifestat dorința fermă de a dona prin transfer bancar, direct în contul Asociației „Ana și copiii”, a primit drept mulțumire pentru gestul de generozitate și bunătate o decorațiune personalizată realizată manual de către copiii de care Asociația se îngrijește.
Asociația „Ana și copiii”, a cărei poveste a început în 2006, se ocupă în prezent de peste 300 de copii și 100 de familii defavorizate, iar în cei peste 15 ani de activitate a ajutat peste 10.000 de copii vulnerabili prin cele trei centre de zi din București, Urlați și Fundulea.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Herbalife Nutrition Foundation a donat 20.000 USD pentru Asociația „Ana și Copiii”
- Echipa Herbalife România face valuri de bine în cadrul Swimathon București în sprijinul Asociației „Ana și Copiii”
- Codin Maticiuc, forțat de familie să se căsătorească cu Gina Pistol: Ai mei au iubit-o foarte mult...
Prin această inițiativă, Sarkk continuă să își dezvolte acțiunile de responsabilitate socială corporativă și să contribuie pozitiv asupra societății prin parteneriate de încredere.