Setari Cookie-uri

Editura Librex lansează ,,Primul minut“, cel mai valoros ghid pentru o comunicare clară și concisă la locul de muncă

Editura Librex continuă seria lansărilor din categoria de dezvoltare personală cu cartea ,,Primul minut“, de Chris Fenning. Această carte premiată este un ghid pas cu pas care ne învață ce înseamnă o comunicare clară și concisă în conversațiile de zi cu zi, în special în mediul de lucru.

Abilitățile de comunicare au un impact profund asupra succesului individual, dar și al echipelor, proiectelor și rezultatelor, dacă sunt realizate corect. Cu toate acestea, numeroși oameni întâmpină dificultăți atunci când vine vorba de comunicarea la job.Aptitudinile de comunicare slabe sunt unul dintre principalele motive pentru care oamenii nu sunt promovați sau angajațiAcest lucru este valabil mai ales pentru cei care candidează pentru posturi de conducere.

Comunicarea ar trebui să fie clară, concisă și să ajungă repede la subiect. Problema este că nu întotdeauna știm cum să facem asta. Ce înseamnă să fii concis? Cum poate fi rezumată o temă complexă în doar câteva rânduri? Această carte explică punctual cum să începem o comunicare eficientă, în diferite contexte. Printre acestea se numără conversațiile și e-mailurile cu echipele, colegii și managerii, respectiv peste 80% din comunicarea de la locul de muncă.

Citește și:

Chris Fenning, autor și trainer, este recunoscut pentru stilul său de a transforma cuvintele în opere de artă și de a transmite emoții, indiferent de subiectul abordat, iar prin intermediul acestei cărți, ne transmite o serie de tehnici care se bazează pe următoarele trei principii:

1. Trebuie să ne pregătim receptorul pentru a primi mesajul înainte de a-l transmite.

2. Oamenii sunt ocupați, așa că trebuie să ajungem rapid la subiect.

3. Cele mai eficiente conversații de lucru se concentrează pe acțiuni și soluții, nu pe probleme.

La locul de muncă, comunicăm cu zeci și uneori sute de persoane în fiecare zi. Fiecare conversație se referă la o sarcină sau un subiect diferit și toate au obiective și rezultate diferite. De fiecare dată când începem o conversație, știm despre ce urmează să vorbim și de ce este important acest subiect. Cu toate acestea, oamenii cu care vorbim nu știu întotdeauna aceste lucruri. Atunci când începem să comunicăm, creierul celor cărora ne adresăm trebuie să lucreze pentru a înțelege contextul cuvintelor. Încearcă să-și dea seama de ce le vorbim și ce trebuie să facă cu informațiile. Dacă aceste lucruri nu sunt clare încă din primele propoziții, mintea lor își creează propria versiune a faptelor. Acest lucru duce la multe probleme, de la pierdere de timp la presupuneri incorecte și greșeli mari.

Citește și:

Un studiu realizat de Siemens Enterprise Communications a constatat că o întreprindere cu o sută de angajați petrece în medie șaptesprezece ore pe săptămână pentru a clarifica comunicările. Asta înseamnă 884 de ore pe an care ar putea fi petrecute oferind valoare clienților, în loc să se repete informațiile pentru a fi clar că sunt înțelese. Pentru a evita această repetiție, fiecare conversație ar trebui să înceapă clar și concis. Acest lucru este valabil indiferent dacă vorbiți despre hârtia de imprimantă sau despre lansarea unei campanii publicitare în valoare de un milion de dolari.

Fiecare conversație poate fi pregătită pentru succes dacă intenția, contextul și mesajul sunt clare. Chiar și cele mai complexe subiecte pot fi începute simplu și clar, dacă sunt rezumate folosind structura potrivită. De asemenea, prin aplicarea tehnicilor din această carte, este posibil să realizați toate acestea în mai puțin de un minut.

Citește și:

Concentrându-ne asupra primului minut, putem pregăti fiecare conversație de lucru pentru succes. Tehnicile din această carte ne arată cum să oferim informațiile de care receptorul nostru chiar are nevoie. Primul minut nu înseamnă să încercam să condensăm toate informațiile în șaizeci de secunde. Este vorba despre a face intenția clară, de a vorbi pe rând despre fiecare subiect și de a ne concentra asupra soluțiilor în loc să insistam asupra problemelor.

De ce este important primul minut?

Petrecem mult timp la locul de muncă, uneori peste opt ore în fiecare zi lucrătoare. Peste 50% din acest timp este petrecut comunicând fie verbal, fie în scris. Comunicarea este listată ca o abilitate de top pentru aproape toate companiile, iar felul în care comunicăm la locul de muncă influențează modul în care suntem percepuți. Poate avea impact asupra oportunităților pe care le obținem sau nu, iar consecințele pot fi semnificative.

Citește și:

Cartea se adresează tuturor celor care își doresc să dezvolte abilitățile esențiale de comunicare clară și concisă în muncă, indiferent dacă țintesc poziții de conducere superioare, se află la mijlocul carierei sau sunt proaspăt absolvenți.

Cartea „Primul minut“este rezultatul a mai mult de 20.000 de conversații atât în domeniul afacerilor, cât și în domeniul tehnic. Chris Fenning a pregătit persoane și echipe din întreaga lume cu ajutorul acestor tehnici. A lucrat cu o mulțime de organizații, de la start-up-uri până la companii Fortune 50 și FTSE 100. Toate aceste metode au funcționat pentru toți pentru că a avea o comunicare mai clară și mai concisă este mai ușor decât ne-am aștepta și totul începe cu primul minut.

Citește și:

Cartea „Primul minut“, de Chris Fenning este disponibilă pe site-ul librex.ro, în magazine online și în librăriile din toată țara.

De 12 ani ai liber la citit pe librex.ro!

Vizionare placuta


Kudika
27 Februarie 2023
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.