Setari Cookie-uri

Advertorial 15 ani de evoluție în fashion & lifestyle și inspirație pentru comunitatea Băneasa Shopping City

Anul acesta, Băneasa Shopping City aniversează 15 ani de când a deschis pentru prima oară ușile spre o călătorie inedită de fashion & lifestyle.

De 15 ani, Băneasa Shopping City reprezintă un reper pe lista mall-urilor bucureștene și un pionier al experienței moderne de premium shopping.

Situat în zona de nord a capitalei, Băneasa Shopping City reunește sub același acoperiș buticuri emblematice și magazine flagship. Celebre mărci internaționale care au dobândit un statut de cult la nivel mondial și-au asigurat aici un loc pentru a se adresa atât clienților autohtoni cât și celor care vizitează Bucureștiul.

În anul 2008 atunci când s-au deschis ușile, s-au pus bazele unei comunități care astăzi, la 15 ani de la înființarea centrului comercial, atrage an de an un număr impresionat de oameni interesați de trenduri & lifestyle, beauty & fashion premium. În tot acest timp, Băneasa Shopping City a reprezentant în peisajul bucureștean ideea de „oază” de lifestyle care poate oferi evadare, inspirație și, un aspect extrem de important al ultimilor ani: siguranță.

De la deschidere și până acum, centrul comercial și-a păstrat și mențiunt statutul, reprezentând destinația de shopping preferată de iubitorii de branduri recunoscute internațional, cu peste 250 de milioane de vizite cumulate.

Diversitatea magazinelor, brandurile aflate aici în premieră, parteneriatele strategice, sutele de evenimente-premieră găzduite și organizate, conceptele unice de campanii și surprizele cu care Băneasa Shopping City și-a întâmpinat mereu vizitatorii sunt unele dintre cele mai importante aspecte care îl diferențiază de celelalte centre comerciale din București și din țară.

Băneasa Shopping City continuă să fie locul în care poți savura o cafea bună, în care poți răsfoi filele unei cărți și te poți bucura de oferta amplă a zonelor de entertainment și a evenimentelor culturale. Latura fashion și lifestyle a spațiului se diferențiază prin selecția unor branduri premium, dintre care 40 de magazine ce se regăsesc în exclusivitate într-un centru comercial în România, propunând colecții și concepte inedite, ce reușesc să promoveze un stil unic pentru fiecare vizitator și să imprime un caracter vestimentar personal și inedit.

Cu ocazia aniversării, Băneasa Shopping City le mulțumește tuturor celor care i-au trecut pragul și promite continuarea misiunii declarate încă de la deschidere, aceea de a oferi experiențe la cele mai înalte standarde. Iar împlinirea a 15 ani reprezintă un moment unic, nu numai pentru a sărbători ceea ce au realizat până acum, ci și pentru a privi înainte cu entuziasm și curiozitate spre următorii 15 ani.


Kudika
28 Aprilie 2023
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.