Astfel a creat brandul ”pur.”, o linie de haine realizate sustenabil. Mai mult, stilul autentic sub care și-a creat atelierul a atras atenția și la nivel personal, iar Roxana a ajuns să fie o ambasadoare online. Vă invităm s-o cunoașteți pe ”Femeia care te învață că sustenabilitatea e la îndemâna oricui”.

Roxana când era mică abia aștepta să vină timpul liber în care să creeze și să confecționeze ce îi trecea prin minte. Atracția către designul vestimentar a fost parte din sufletul și istoricul antreprenoarei, interes pe care i l-a trezit chiar mama ei, de când transforma cea mai banală haină într-una sofisticată sau unicată.

Cu gândul la o carieră în fashion sau design interior, Roxana a ales calea cea grea, adică a unei facultăți de arhitectură, care i-ar fi deschis apoi uși către ce domeniu și-ar fi ales.

Firea ei curioasă, dorința de a explora și de a se inspira din călătorii și culturi, dar și felul ei autentic de a-și prezenta business-ul, viața și viziunea, i-au adus Roxanei o bază de urmăritori, astfel că antreprenoarea intră și la categoria creator de conținut online. Acum, aproximativ 65.000 de persoane urmăresc stilul de viață sustenabil al Roxanei, de la călătorii cu rulota până la felul în care creează obiecte fashion.

Recent a fost antreprenoarea pe care ING Bank România a ales-o pentru o colaborare aniversară, și anume lansarea unei colecții capsulă din mesh-uri publicitare pe care compania le-a folosit de-a lungul a celor 30 de ani de activitate.

Citește continuarea pe start-up.ro

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: