Setari Cookie-uri

6 Parfumuri cu ADN de vedeta

Ne-am obisnuit cu totii cu liniile de parfum lansate de diferite vedete in incercarea de a-si rotunji veniturile. Fie ca vorbim de gama JLo sau de parfumurile lansate de Sarah Jessica Parker, Jessica Simpson, Elizabeth Taylor sau Cristina Aguilera, toate au in comun o realitatea a zilelor noastre: numele vinde. Ce ati zice insa de un parfum ce nu poarta numele unei vedete dar miroase precum una?

Ne-am obisnuit cu totii cu liniile de parfum lansate de diferite vedete in incercarea de a-si rotunji veniturile. Fie ca vorbim de gama JLo sau de parfumurile lansate de Sarah Jessica Parker, Jessica Simpson, Elizabeth Taylor sau Cristina Aguilera, toate au in comun o realitatea a zilelor noastre: numele vinde. Ce ati zice insa de un parfum ce nu poarta numele unei vedete dar miroase precum una?

O companie de parfumuri numita My DNA Fragrace va lansa in cateva luni o gama noua ce foloseste ADN preluat de la diferite vedete pentru a realiza parfumuri. Gama se numeste Antiquity si la momentul acesta contine 6 parfumuri bazate pe ADN-ul unor vedete precum: Marlyn Monroe (Marilyn), Michal Jackson (M), Katherine Hepburn (Monarch), Elvis Presley (Blue Suede), Joan Crawford (Entrance) si nimeni altul decat Albert Einstein (IQ).

Pentru a realiza aceasta gama compania a cooperat cu John Reznikoff, cunoscut pentru colectia sa de suvite de par luate de la vedete. Folosind suvitele din colectia acestuia My DNA Fragrance ofera acum publicului un produs inedit. Aceeasi companie a aparut in paginile revistelor de profil si in 2007 cand a oferit celor interesati posibilitatea de a avea un parfum bazat pe propriului ADN. Pentru aproximativ 100 $ doritorii puteau cumpara o trusa de preluare ADN pentru a trimite companii codul lor genetic. Urma apoi sa cumpere cu sume cuprinse intre 59.99$ si 99.99$ o sticla de parfum “biologic seducator” bazat pe ADN-ul personal. Prin urmare o sticuta de aproximativ 120 ml de parfum personalizat costa undeva intre 160$ si 200$.

Gama Antiquity intampina astazi aceeasi problema ca si parfumul din 2007. Modalitatea de productie nu e dezvaluita iar cel ce cumpara parfumul nu poate sa verifice daca e bazat intr-adevar pe ADN. “Nu pot dezvalui procedura secreta dar parfumul se bazeaza pe codul genetic” a declarat Dr. Diva Verdun, sef de dezvoltare in cadrul My DNA Fragrances pentru NY Daily News. Aceasta a mai adaugat ca doritorii nu vor primi intr-o sticla o parte tangibila din structura biologica a idolului lor recunoscand ca “nu se poate face o analiza a parfumului din care sa reiasa prezenta ADN-ului”. Dr. Verdun ne promite insa ca intregul proces este unul stiintific.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Noiembrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.