In momentele grele, trebuie sa stii cine iti sunt adevaratii prieteni: 1. Bananele! ar trebui incluse pe lista foarte restrictiva de mancaruri-minune; potasiul este foarte bun pentru circulatia sangelui si mai e ceva: dupa ce mananci ceva sarat, efectul poate fi contracarat cu un aliment bogat in potasiu. 2. Portiile standard! Invata sa apreciezi din ochi cam cat inseamna o portie standard de mancare. 100 de grame de carne, de exemplu, arata cam cat un pachet de carti de joc, 30 de grame se aseamana unei cutii de chibrituri, iar o cana de cartofi, orez sau paste se aseamana unei mingi de tenis. 3. Nucile! Au un gust buuun si iti fac bine. Pe de alta parte, contin multe grasimi. Dar sunt grasimi bune. Si totusi nu vrei sa exagerezi. Cateva nuci te vor "umple" imediat, si iti vor merge la inima! (si ii vor face bine, spun cercetatorii). 4. Branza de vaci! Incearca sa combini niste branza dietetica de vaci cu cateva piersici din compot pentru desert. Sunt o multime de combinatii dietetice care pot fi facute, numai sa fii dispusa sa inventezi! 5. Iaurtul! Exista atatea varietati de iaurt incat ar trebui sa fii imposibil de pretentioasa ca sa nu gasesti nici una pe placul tau. Cel mai bine este sa alegi o varianta care sa contina culturi active. Mai mult, acesta poate fi la fel de util in tratarea unor infectii vaginale, daca este aplicat local asemeni unei creme. 6. Bomboanele mentolate! Bomboanele de menta gen Tic-Tac iti pot inlatura pofta de dulce si dureaza indeajuns de mult incat sa te ajute sa depasesti momentele-limita, fara sa arate atat de apetisant incat sa nu te poti opri sa le mananci. 7. Pliculetele de ciocolata! Ciocolata saraca in calorii trebuie sa fie nelipsita din dulapul tau! Cand toti prietenii se uita la film adunati in jurul pungilor cu chipsuri, o cana de ciocolata fierbinte te poate ajuta sa-ti pastrezi capul pe umeri! 8. Snack-urile in pungi mici! Nu cumpara niciodata portii jumbo de mancare sau pachete family crezand ca o sa ai stapanirea de sine sa te opresti din mancat! Nu functioneaza! 9. Garniturile! Inchipuie-ti ca friptura sau carnea in general sunt garnituri, nu felul de mancare principal. Saturandu-te de legume, orez sau mazare, iti vei lua aportul de vitamine si fibre necesar in fiecare zi si nu vei avea un meniu plin de grasimi si de colesterol. 10. Apa cu gheata! Vei manca mai putin si te vei hidrata corespunzator daca te vei apuca sa cari dupa tine oriunde mergi o sticla cu apa rece. Avantaj: apa e foarte versatila; o felie de lamaie, un pliculet de ceai sau cateva picaturi de suc de fructe au schimbat-o dincolo de recunoastere. Sursa: idieta.ro
Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
O, ce veste minunata: Ciocolata ajuta la pierderea in greutate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: