Transforma fiecare zi intr-una fericita. Alegerea este la tine.

Renunta la griji. Totul merge conform planului divinitatii

Cele mai multe persoane urasc diminetile; se trezesc nervoase pe ceasul care suna la primele raze de soare - aceasta stare determina ca intreaga zi sa fie una dificila. Motivul din spatele acestei situatii este ca foarte putini dintre noi asteapta de fapt ziua urmatoare.

Imagineaza-ti ca ai putea schimba aceasta atitudine. Inceputul zilei nu ar mai fi atat de dificil si, in momentul in care te trezesti vei fi toata numai un zambet. Diminetile vor arata asa cum ar trebui - stralucitoare si pline de oportunitati.

Potrivit lui Dalai Lama, mentinerea unei atitudini pozitive si incercarea de a avea compasiune fata de oamenii din jur ar putea contribui la gasirea fericirii in fiecare zi.

Modul in care o persoana se comporta la inceputul zilei este o modalitate buna de a intelege drumul pe care aceasta il are in viata. Daca uraste sa se trezeasca dimineata, motivul este ca se simte prinsa intr-o rutina. Existenta tinde sa para lipsita de sens; pe scurt, este nemultumita de viata sa.

Iata cum Dalai Lama crede ca putem rezolva aceasta poblema, schimbandu-ne complet perceptia asupra vietii:

"Cand te trezesti dimineata, gandeste-te cat de norocoasa esti sa respiri. Viata ta este pretioasa si nu trebuie sa o pierzi. Foloseste-ti toata energia pentru a trai cu adevarat, pentru a te dezvolta si a ii ajuta si pe cei din jurul tau... pentru a gasi fericirea pentru toata lumea. Alege sa ai ganduri bune fata de ceilalti, nu te supara si scapa de ura. Iubeste pe toata lumea si iubeste-te pe tine."

De asemenea, iata 6 pasi simpli pentru a incepe ziua cu zambetul pe buze; meditatia este un exercitiu eficient care va aduce schimbari importante pe toate planurile vietii tale.

Facand din meditatia de dimineata un obicei, vei incepe sa devii mai productiva si sa ai o atitudine pozitiva asupra vietii in ansamblu. De asemenea, vei invata sa apreciezi mai mult fiecare clipa pe care o traiesti pe acest pamant:

1. Gaseste o pozitie confortabila (un scaun, o perna sau o patura);

2. Scapa de stres. Observa si simte existenta corpului tau. Respira adanc si relaxeaza-te;

3. Observa modul in care respiri. Respira normal si devino constienta de actul de respiratie;

4. Nu iti face griji daca mintea ta se rataceste si se concentreaza asupra respiratiei;

5. Incearca acest exercitiu timp de 5-10 minute;

6. Dupa cateva minute de observare a senzatiilor tale corporale, relaxeaza-te si lasa stresul sa se disipeze din jurul tau.

Cum inveti dintr-o despartire dureroasa sa te dezvolti personal
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: