O combinaţie de dulce acrişor, vişinele au mari beneficii pentru sănătate. De la combaterea insomniei şi până la arderea caloriilor, iată ce avantaje au aceste fructe în dieta zilnică.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

foto interior si prima pagina: Ivana Lalicki, Shutterstock

Conținut bogat de antioxidanți

Vișinele sunt pline de antioxidanți, în special de antocianine, acele fitochimicale responsabile cu pigmentarea în culoarea roșie. În plus, antocianinele au un bun efect antiinflamator, încurajând circulația sângelui și contribuind la echilibrarea sistemului nervos.

Vișinele oferă și o doză sănătoasă de Vitamină C, esențială în întărirea sistemului imunitar.

Combat insomnia

Din când în când, mănâncă 10 sau 20 de vișine imediat după masa de seară și înainte să te duci la culcare și nu vei mai avea probleme cu somnul. Poți alterna cu un pahar din suc de vișine. Secretul stă în melatonină, un hormon care te ajută să ai un somn odihnitor, descoperit de cercetători în vișine.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

DE CE este bine sa mancam CIRESE
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: