Trăim într-o societate în care tot mai mult punem accent pe importanța gândirii pozitive încât ajungem să ne simțim vinovați și rușinați din cauza gândurilor noastre negative.

8 alimente pentru o stare de spirit mai bună

foto interior si prima pagina: Daria Volyanskaya, Shutterstock

Ce uităm noi este faptul că furia, durerea și gândirea negativă sunt emoții necesare și importante pe care trebuie să le acceptăm în viața noastră. Există un citat foarte frumos "Este mai important să fii tu însuți decât să fii pozitiv."

Mulți cercetători sunt de părere că gândirea negativă este un semn al unei minți mai sănătoase deoarece acesta este modul în care se protejează organismul și ne avertizează că ceva nu este în regulă și trebuie rezolvat.

Adesea, când emoțiile negative sunt suprimate și acoperite cu un zâmbet, ajungem să creăm mai multă rezistență și să împingem aceste stări mai profund în sufletul nostru. În timp, acest obicei provoacă mai mult stres și mai multă anxietate.

Nu vrei ca emoțiile negative să plutească în jurul tău tot timpul; de aceea, atunci când apar este foarte important să le recunoști și să le accepți.

De asemenea, este foarte important să asculți și să încerci să înțelegi ce încearcă să îți comunice mintea, corpul și sufletul.

De fapt, gândește-te la toate emoțiile tale ca la modul în care întreaga ta ființă comunică cu tine. Gândește-te la emoțiile tale ca la busola care te ajută să navighezi prin această viață.

Adesea, când simțim mânie sau alte emoții negative înseamnă că la un nivel mai profund simțim durere. Este mai ușor să simți mânie și alte emoții de suprafață în loc de durere - de aceea unii dintre noi preferă aceste emoții.

Doar atunci când durerea este eliberată cu adevărat, putem spune că suntem eliberați de furie și de gândirea negativă. Și putem face acest lucru învățând cum să acceptăm aceste stări emoționale.

Ce ai de făcut:

- nu te teme de gândurile tale negative. Ele fac parte din tine;

- înțelege că gândurile negative sunt un semnal de alarmă că ceva nu este în regulă cu mintea, corpul sau sufletul tău și că trebuie să faci ceva în această privință;

- acceptă emoțiile negative și permite-i sufletului tău să le simtă fără rușine;

- înțelege că emoțiile negative nu sunt legate de tine sau de alte persoane, ci mai degrabă de o situație;

- pune stăpânire pe gândurile negative și fă ceva în legătură cu acestea.

Una dintre cele mai puternice cai prin care poți elimna furia și negativitatea din viața ta este să le accepți așa cum sunt ele... să nu mai depui rezistență în fața lor.

Un alt instrument eficient este să te întrebi: "De ce simt asta?" - sub emoțiile negative există întotdeauna un tip de durere.

Și, în sfârșit, regula de aur pentru a trata negativitatea este să te întrebi: "Dacă m-aș iubi ce aș face în această situație?"

Cinci acțiuni pentru a-ți îmbunătăți starea de spirit instantaneu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta