În momentul în care ești furioasă, este crucial să înveți câteva tehnici care să te ajute să te relaxezi astfel încât să nu faci ceva ce vei regreta mai târziu. Furia este o emoție obișnuită, normală, pe care fiecare persoană o simte din când în când (și în anumite condiții). În loc să o ascunzi, este mai important să înveți să o exprimi într-un mod sănătos care să te ajute să îți păstrezi calmul. Iată câteva variante eficiente:

7 realități surprinzătoare despre anxietatea la locul de muncă

foto interior si prima pagina: ESB Professional Shutterstock

1. Învață să asculți cu adevărat.

Uneori, tot ce ne dorim este o persoană care să ne asculte cu adevărat.

Ascultarea activă îmbunătățește comunicarea și ajută la rezolvarea conflictelor pe care le ai cu persoana din fața ta, ducând la înlocuirea sentimentelor de furie cu cele de încredere. Când asculți cu adevărat pe cineva demonstrezi că îți pasă și, astfel, creezi sentimente de empatie între voi.

2. Găsește o soluție.

În loc să te concentrezi asupra lucrurilor care au dus la apariția furiei și a stresului în viața ta, încearcă să schimbi macazul și să îți îndrepți atenția asupra găsirii unei soluții pentru a rezolva această problemă. Găsește sursa furiei tale astfel încât să îți dai seama ce poți face în privința acesteia.

3. Alege să fii curioasă.

Data viitoare când simți furie, încearcă să fii curioasă cu privire la modul în care cealaltă persoană se simte. Înlocuiește energia furiei cu dorința de a înțelege mai bine situația. Te vei liniști, vei fi mult mai calmă și chiar îți vei dori cu adevărat să rezolvi argumentul pe care îl ai sau să scapi de situația care te deranjează.

4. Privește dincolo de furie.

De cele mai multe ori furia este o emoție care maschează sentimentele pe care le simți cu adevărat. Așadar, de fiecare dată când simți furie în sufletul tău, încearcă să privești mai departe de ea, să ajungi în străfundul inimii tale. Care este sursa acestui sentiment toxic? Care sunt emoțiile din spatele acestor răspunsuri negative?

5. Iartă și, dacă poți, uită.

Iertarea este cea mai puternică armă pe care o poți avea în timpul unui conflict. Când permiți ca gândurile negative și furia să pătrundă în viața ta, atunci alegi să mergi pe un drum în care există negativitate, pesimism, durere. În momentul în care alegi să ierți persoana care te-a rănit, alegi conștient să renunți la negativitate și la resentimente pentru că vrei să fii din nou liniștită.

6. Practică relaxarea.

Inspiră. Respiră. Încearcă să te relaxezi. Exercițiile de respirație te ajută să elimini din sufletul tău sentimentele de furie, anxietate și stres. De asemenea, repetarea unor afirmații precum "Eu dețin controlul asupra vieții mele", "Sunt relaxată" și "Mă ocup de problemele pe care le am cu zâmbetul pe buze" poate avea un efect pozitiv asupra stării tale de spirit.

Scapa de stres in 5 minute cu aceasta metoda japoneza
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta