Kudika
18 Iunie 2015

Algele marine sunt surse extraordinare de nutrienti, de magneziu, seleniu, fosfor si calciu, zinc si minerale de care organismul nostru are nevoie. Algele fac parte din dieta zilnica a japonezilor si sunt o sursa proteica de baza. Va recomandam cateva tipuri de alge pe care sa le introduceti in dieta voastra de zi cu zi.

Bio alge marine rosii dulse deshidratate

Bio alge marine rosii dulse deshidratate

Produsul este disponibil pe site-ul Plafar.net

5 Sapunuri NATURALE care iti vor rasfata simturile
Ce contin algele?
Antioxidanti – algele contin mai multi compusi antioxidanti: carotenoizi, flavonoizi, acizi fenolici si vitamine (C si E in special).
Carotenoizi – se pare ca fucoxantina (un carotenoid extras din wakame) lupta impotriva celulelor canceroase din colon.
Fibre – bogate in fibre, algele ne ajuta in lupta cu bolile cardiovasculare si impotriva diabetului de tip II. Datorita algelor colesterolul sanguin si hipertensiunea pot fi diminuate usor.
Fitosteroli – fitosterolii sunt prezenti in special in wakame si nori. Acestia previn absorbtia colesterolului rau in organism. Fucoidan – in 2010, un studiu efectuat a demonstrat faptul cã fucoidanul poate elimina celulele leucemice umane in asociatie cu oxidul nitric. Dupa alti cercetatori, valoarea terapeutica a fucoidanului merita analizata deoarece acesta ar putea lupta impotriva cancerului de san. Iod – iodul compune hormonii tiroidieni – controleaza cresterea, dezvoltarea si metabolismul. Prea mult iod totusi ar putea cauza probleme de functionare a glandei tiroide. Pentru tonus – alga dulse.
Aceasta alga rosie bogata in magneziu, fier, vitamine, acizi grasi si proteine are o actiune tonica asupra sangelui si sistemului nervos. Aceasta alga contine o exact aceeasi cantitate de proteine ca ouale, de 20 de ori mai mult calciu decat laptele si de 20 de ori mai mult magneziu decat ciocolata neagra.

5 Alge BIO pe care sa le introduci in alimentatia ta
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: