6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic

6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic
Kudika
2 August 2010

Daca dietele ne ajuta sa ajungem la o greutate dorita, totusi fermitatea corpului si conturarea liniilor siluetei nu le putem obtine decat prin sport. Funduletul se tonifiaza insa destul de greu, necesita exercitii zilnice, iar ridicarea feselor nu se poate face decat prin sport sau chirurgical, desi probabil prima varianta suna mult mai bine. Va propunem un set simplu de exercitii usoare si tonifiante atat pentru fundulet, cat si pentru picioare si talie.

Extensiile

Putine dintre noi iubesc extensiile, dar culmea este ca ele sunt cele mai eficiente atat pentru fundulet, cat si pentru coloana. Ba mai mult, ajuta si la irigarea creierului in partea sa posterioara pentru ca prin coloana urca spre creier doua artere foarte importante, iar atunci cand postura este inadecvata (de exemplu pozitia cocosata) circulatia in aceste artere este mai redusa si evident fluxul sanguin cerebral posterior mai mic. Apar migrene si o lista lunga de simptome nespecifice. Iata deci cate beneficii aduc aceste extensii. Va asezati pe burtica, picioarele intinse si unite si veti avea nevoie de o persoana sa vi le tina ori puteti baga picioarele sub un suport greu (de exemplu canapea daca le faceti acasa). Mainile se duc la ceafa si coatele se tin in pozitie laterala. Privirea inainte si incercati sa va ridicati trunchiul si sa il arcuiti cat de mult puteti. Faceti 20 astfel de extensii. Imaginea este doar sugestiva.

Aceste exercitii se fac zilnic, dureaza aproximativ jumatate de ora si se pot face acasa.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri