Exercitii symulast de incalzire si topire a celulitei din zona posteriorului

Exercitii symulast de incalzire si topire a celulitei din zona posteriorului

Daca vrei sa ai un posterior tonic si sexy, atunci aceste exercitii sunt fantastice. Mai mult decat atat, exercitiile din imagine te ajuta sa iti intaresti si musculatura coloanei vertebrale, pentru o postura corecta si sanatoasa.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Ce ai de facut: te asezi cu palmele si genunchii pe podea, apoi ridici cate un picior ca in imagine, incercand sa il ridici cat mai sus, FARA a indoi genunchiul. Apoi revii cu genunchiul langa cel de sprijin, ca in pozitia initiala, insa fara a atinge podeaua (adica nu ai voie sa te odihnesti). Reiei exercitiul cu acelasi picior pana la 20 de repetari. Pe tot parcursul exercitiilor privirea este inainte (nu te uiti spre podea, ci mai degraba spre tavan).

IMPORTANT: ceea ce face special acest exercitiu consta in amplitudinea si frecventa miscarilor. Astfel ca piciorul trebuie ridicat cat mai sus, iar miscarile efectuate lent. Pentru a explica mai bine ce inseamna "lent", vei ridica piciorul numarand pana la cinci, stai doua secunde in pozitia cea mai inalta in functie de mobilitatea personala, apoi pe alte cinci secunde cobori piciorul pana ajunge genunghi langa genunchi. Fiecare miscare trebuie facuta lent. Nu uita sa respiri!

Foto: exercitii pentru celulita @Shutterstock.com

Foto articol: combate celulita @Shutterstock.com

Analize medicale pentru sanatatea COLONULUI
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: