Ghidul celor 7 MISCARI care ALUNGA durerile de SPATE

Ghidul celor 7 MISCARI care ALUNGA durerile de SPATE
Kudika
20 August 2014

Durerile de pace te supara aproape zilnic? Petreci mult timp pe scaun sau pur si simplu unele boli ale coloanei iti dau dureri? Iti propunem un ghid simplu de exercitii pe care le poti incerca la nevoie sau chiar zilnic.

Exercitii pentru dureri de spate: Cobra

Exercitii pentru dureri de spate: Cobra

Acest exercitiu este solicitant, insa foarte activ pentru musculatura posterioara a spatelui si pentru coloana vertebrala. Va asezati intai cu fata la podea si va concentrati sa tineti calcaiele si varfurile picioarelor apropiate. Apoi duceti mainile in fata, sprijiniti palmele in podea si ridicati usor umerii de la sol. Aropiati treptat bratele de corp, astfel incat sa puteti ridica tot mai sus umerii. Cand ati ajuns in pozitia maxima, intindeti coatele si incercati sa priviti in tavan. Respirati normal si manneti cat de mult puteti in aceasta pozitie. Reveniti foarte lent - NU va grabiti la revenire. Ramaneti in relaxare pe podea. Reluati de 3 ori acest exercitiu.

Foto: exercitii petru spate - shutterstock.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri