5 Factori din viata ta care te ingrasa

5 Factori din viata ta care te ingrasa
Kudika
18 Octombrie 2011

Greutatea corporala este strans legata de starea de sanatate si adesea influentata de alimentatie, stres, fumat si alti factori de risc pentru sanatate. O parte din obiceiurile zilnice ale persoanelor predispuse la supraponderabilitate intervin in metabolismul lipidic si nu numai, inclinand balanta metabolica spre depozitare cu scaderea consumului.

Alimente care ingrasa: grasimi, dulciuri, unt, fast-food, carne de porc, sucuri

Dieta combate obezitatea

O dieta adecvata ajuta la restabilirea sanatatii organismului si la mentinerea sau dobandirea siluetei.

Alimentele care ingrasa trebuie aliminate din alimentatie. Iata ce nu trebuie sa contina dieta:

  • alimente care au grasimi saturate: unt, creme din comert, unele margarine, sosuri, maioneza, mustar, creme dulci, chiar si crema de ciocolata. Citit eticheta pentru a vedea daca produsele cumparate contin sau nu grasimi saturate.
  • sucurile din comert;
  • alimentele semipreparate;
  • alimentele fast-food;
  • dulciurile, prajiturile, preparatele de patiserie.

Iata ce ar trebui sa contina o dieta sanatoasa:

  • lactate, branza, iaurt (nu dietetice - produsele degresate contin prea multe zaharuri)
  • fructe - minim trei fructe pe zi, de preferat diferite;
  • o salata pe zi;
  • o masa lichida pe zi (cereale integrale cu lapte dimineata, dupa/ciorba la pranz sau la cina etc.)
  • carne preparata doar la gratar;
  • se prefera un singur fel de mancare la masa (fara desert)
  • de preferabil consumati doar apa.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri