Setari Cookie-uri

Corina Vladescu: 'Strazile din Romania sunt lipsite de curaj in vestimentatie'

Corina Vladescu este un designer de referinta pe piata de moda autothona. Brandul pe care l-a creat se adreseaza exclusiv celor care iubesc sa fie in pas cu ultimele tendinte si isi doresc sa fie o pata de culoare in moda strazii.

Corina Vladescu este un designer de referinta pe piata de moda autothona. Brandul pe care l-a creat se adreseaza exclusiv celor care iubesc sa fie in pas cu ultimele tendinte si isi doresc sa fie o pata de culoare in moda strazii.

Corina Vladescu a lansat curand cel mai nou proiect: Noir, a doua linie a brandului pe care-l reprezinta. Linia Noir pastreaza toate caracteristicile unei colectii de podium: calitatea materialelor, a acesoriilor dar se remarca prin preturile accesibile tuturor consumatorilor de moda. Afla mai multe informatii despre noul brand din interviul de mai jos:

Rochie colectia Noir by Corina Vladescu 1. Cum s-a nascut ideea proiectului NOIR?

Noir by Corina Vladescu este a doua linie a brandului Corina Vladescu si reprezinta un brand de sine statator.

Noir este rezultatul dorintei mele de a construi un brand de designer cinstit ca productie, calitate si pret, spre a-l face accesibil tuturor.

Scopul sau este de a oferi o alternativa fashion oriented reala la cele trei branduri monopol de mall care domina garderobele tuturor. Orice uniformitate stilistica duce la plafonare iar crearea unor personalitati puternice tine in mare parte de varietatea alegerilor, accesul la informatie si curaj.

Noir este un brand de designer la preturi accesibile, vorbim de o medie a pretului de 300 de lei. Pastreaza toate coordonatele unei linii de podium, colectia de toamna iarna 2011/12 ce se gaseste acum a fost deja prezentata in Martie anul acesta la Athens Fashion Week. Noir se gaseste pe masuri si poate fi achizitionat imediat, iar in productia lui se folosesc materiale si accesorii de cea mai buna calitate din Franta, Germania, Grecia si Belgia.

Jacheta colectia Noir Noir by Corina Vladescu este un brand 100% romanesc, care se vinde deja Europa si SUA, iar prin acest lucru cautam sa anulam stigmatul de a fi roman pe care ni l-am format in decursul timpului. Mai exact, vorbesc despre prioritatea pe care o au in mintea romanilor brandurile straine in fata brandurilor romanesti.

O societate prospera este o societate unita si care crede in propriile valori.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
9 Noiembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.