Setari Cookie-uri

Descopera originalul!

Trecand prin magazine sau piete gen "bazar" nu se poate sa nu fi observat vreodata genti cu logo-uri celebre sau obiecte vestimentare ce copiau destul de prost stiluri celebre. Dat fiind contextul in care se intampla sa vedem produse de acest gen posibilitatea ca acestea sa fie originale este minima, ca sa nu spun nula. Problema intervine insa atunci cand intr-o plimbare prin locurile in care s-ar presupune ca preturile piperate ar implica in mod automat si niste produse pe masura identifici aceleasi "clone" de prost gust, poate ceva mai atent lucrate dar aflate inca la mare "distanta" din punct de vedere calitativ de originale. Ca sa iti usuram misiunea atunci cand doresti sa achizitionezi un lucru 100% original si ca sa te feresti de eventualele "pacaleli" trebuie sa stii cateva aspecte minore care iti certifica sau nu decizia de cumparare.

Trecand prin magazine sau piete gen „bazar” nu se poate sa nu fi observat vreodata genti cu logo-uri celebre sau obiecte vestimentare ce copiau destul de prost stiluri celebre. Dat fiind contextul in care se intampla sa vedem produse de acest gen posibilitatea ca acestea sa fie originale este minima, ca sa nu spun nula. Problema intervine insa atunci cand intr-o plimbare prin locurile in care s-ar presupune ca preturile piperate ar implica in mod automat si niste produse pe masura identifici aceleasi „clone” de prost gust, poate ceva mai atent lucrate dar aflate inca la mare „distanta” din punct de vedere calitativ de originale. Ca sa iti usuram misiunea atunci cand doresti sa achizitionezi un lucru 100% original si ca sa te feresti de eventualele „pacaleli” trebuie sa stii cateva aspecte minore care iti certifica sau nu decizia de cumparare.

1. In primul rand fa putina cercetare inainte de a pleca la cumparaturi. Pe situ-rile marilor branduri vei gasi atat imagini cu produsele lor si colectiile noi cat si adresele lanturilor de magazine in care se pot achizitiona acestea. In plus, imaginile cu produse pot fi marite si analizate in detaliu astfel incat sa poti pleca la shopping cu un bagaj...de cunostinte in domeniu.

2. Daca ai pus ochii pe un produs nu te entuziasma imediat. Incearca sa surprinzi orice detaliu sau orice aspect care poate parea suspect. Spre exemplu, daca e vorba despre o geanta pielea incretita sau cusaturile „grosolane”, evidente, reprezinta fara indoiala un semn de neautenticitate. In plus, logo-urile firmelor producatoare sunt mereu plasate undeva pe suprafata produsului. Astfel pe o geanta Hermes exista e stampila cu inscriptia „Hermes Paris” iar pe una Louis Vuitton trebuie sa scrie (adesea in interior): „Louis Vuitton Paris, Made in France”. In ultima vreme, in incercarea de a spori gradul de dificultate in cazul in care se incearca crearea unor „fake-uri” marile branduri au inceput sa isi puna „amprenta” si pe restul elementelor: pe fermoare, cheite, catarame etc. O inscriptie neclara, prost facuta este deci un semn indubitabil al proastei calitati.

3. Daca te hotarasti sa cumperi online atunci asigura-te ca ceri impreuna cu produsul si un mic „certificat de garantie”. In cazul produselor originale acestea sunt foarte uzuale si nu e deloc neobisnuit sa ceri asa ceva pentru o geanta, un costum sau o pereche de pantofi. Daca cererea iti este refuzata este un motiv suficient sa nu mai cumperi. Ceva nu este in regula! Mai mult, daca se exagereaza in privinta adjectivelor „inaltatoare” ca „original”, „perfect”, „ideal” arunca o privire mai atenta si in josul paginii unde s-ar putea sa gasesti scris cu litere mici „Produs inspirat dintr-o colectie de....”
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
30 Mai 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.