Setari Cookie-uri

Fashion blogging

Stiri, tendinte, barfe, interviuri, moda strazii, critici si sfaturi. Fashion blogging-ul capata o amploare din ce in mai mare, si nu doar in Statele Unite, ci in toate tarile care au un cuvant de spus in aceasta industrie.

Stiri, tendinte, barfe, interviuri, moda strazii, critici si sfaturi. Fashion blogging-ul capata o amploare din ce in mai mare, si nu doar in Statele Unite, ci in toate tarile care au un cuvant de spus in aceasta industrie.

Fenomenul, aparut in urma cu circa cinci ani, deci nu chiar recent, se bucura in prezent de o considerabila apreciere din partea mai marilor industriei si de recunostere din partea cititorilor. Motivatia principala care face ca blogurile de fashion sa fie atat de populare, o constituie faptul ca ofera aceeasi informatie pertinenta ca si revistele de moda, dar in timp real, care, de fapt, este atuul cel mai important.

Blog-urile de fashion sunt dedicate acoperirii tuturor aspectelor importante ale industriei, la toate nivelurile, de la haine la accesorii, de la branduri de lux la no-name-uri. Multe dintre aceste bloguri ar putea fi foarte bine redenumite bloguri de shopping, intrucat majoritatea informatiilor prezentate si a discutiilor se focalizeaza pe sfaturi despre cumparaturi. Mai mult decat atat, tot mai multi comercianti isi fac blog-uri pentru a-si promova produsele.

Insa blogurile personale, acele jurnale tinute online, de adolescenti in special, in care se discuta, din cand in cand si aspecte legate de moda, nu pot fi incluse in categoria blogurilor de fashion.

Nimic nu scapa ochiului critic al fashion bloggerilor: nici revistele si prezentarile de moda, nici biografiile creatorilor sau manechinelor, nici istoria brandurilor de renume, nici strategiile de marca, nici gafele vedetelor in matrie de vestimentatie...si lista poate continua. Si profitabilitatea acestor bloguri devine un aspect din ce in se mai important.

Mai mult sau mai putin informati, critici sau amuzanti, nepoliticosi sau poate prea generosi, obiectivi sau subiectivi, cei mai tari fashion bloggeri ajung sa castige sume importante de bani din publicitatea de pe site, H&M si Gap fiind doar doua exemple de branduri care au ales sa se promoveze pe bloguri.

Cele mai tari 6 bloguri de fashion:

1. Go Fug Yourself

Data lansarii: iulie 2004

Semnat de: o americanca si o englezoaica-canadiana, Jessica Morgan, respectiv Heather Cocks, a caror legatura cu industria fashion este, si aici citez, “egala cu zero”. Blogul, lansat pur si simplu din amuzament, reprezinta o excelenta ocazie de a face ceea ce le place cel mai mult: sa ridiculizeze in public tinutele celebritatilor. Sunt ironice, necrutatoare, dure, intepatoare, acide, de o delicioasa pertinenta, care, va asigur, va deveni molipsitoare. Este imposibil ca Go Fug Yourself, aceasta gura de aer proaspat din peisajul atat de controversat al modei, sa nu va aduca macar un zambet in coltul gurii.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
25 Octombrie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.