COMUNICAT DE PRSA

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Rafael & Sons a luat aur la World Luxury Award, cea mai importanta competitie internationala dedicată creativitatii în comunicarea brandurilor de lux. Distinctia reprezinta o premiera pentru piata locala de comunicare, campania realizată de Saatchi & Saatchi PR este prima si singura campanie romaneasca premiata in cadrul World Luxury Award.

Trofeul de aur a fost casatigat pentru campania „The Chronicler”, inscrisa in categoria Jewellery & Watches, pe care agentia a realizat-o pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, producator de bijuterii cu diamante.

SURSA FOTO: Shutetrstock.com

Saatchi & Saatchi PR activeaza independent in cadrul grupului Centrade Inc. Echipa Saatchi & Saatchi PR a fost prima echipa de consultanti de relatii publice care a facut parte dintr-o agentie de comunicare full service.

Campania “The Chronicler”, care o are in prim plan pe Monica Birladeanu, ambasadorul casei de diamante, a urmarit indepartarea de stereotipul reclamelor pentru bijuterii care aduc in prim plan o femeie superba si un decor exuberant, iar ideea care a stat la baza campaniei este aceea de a lasa diamantele sa vorbeasca.

Actrita Monica Birladeanu, una dintre cele mai cunoscute vedete din Romania, a fost aleasa, odata cu această campanie, noua imagine Rafael & Sons.

SURSA FOTO prima pagina: Shutterstock.com

Cele mai chic bijuterii in tendintele verii 2018: ce pastrezi si ce nu!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: