Setari Cookie-uri

Italia anilor '60 reinterpretata in proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni

Proiect cultural sustinut de Peroni Nastro Azzuro

comunicat de presa

Instalart, asociatia culturala care isi propune sa promoveze si sa sustina artele tridimensionale (sculptura, obiect si land art), alaturi de Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiana numarul unu in lume si Fratelli, au lansat joi, 21 martie, incepand cu ora 20:00, la Fratelli Studio 1, proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni.

Incepand de vineri, 22 martie, proiectele celor mai cunoscuti designeri romani vor putea fi admirate la expozitia galeriei Moir Concept Store, care va fi deschisa pana pe 6 iunie.

La evenimentul de lansare au fost prezentate cate 3 dintre cele mai importante lucrari de pana acum ale designerilor asociati si proiectele obiectelor propuse pentru proiectul Instalart/ Obiect/ 001- Inspired by Peroni cu tema Italia anilor ’60.

Printre cei care au admirat lucrarile designerilor s-au numarat invitati din lumea modei, dar si indragite vedete din televiziune, precum Livia Dila, Cristina Cioran, Tania Budi, Mihai Albu, Mirela Bucovicean, Florin Dobre sau Laura Lazar.

Citește și:

Expozitia va fi deschisa publicului pana la inceputul lunii iunie la MOIR Design Concept Store, iar vernisajul va avea loc vineri 22 martie, incepand cu orele 19.00.

Designerii care fac parte din proiectul Instalart/ Obiect/ 001 - Inspired by Peroni sunt Ion Setran, Marcel Klamer, Nicolas Ciuchindel, Mihai Popescu, Stefanel Barutcieff, Sebastian Barlica si fondatorul sectiei de design UNARTE, Vladimir Setran, oameni care au reusit sa isi impuna numele in mari companii de design din lume ca Pininfarina, Chanel, Pilotfish, dar si independent.

Orice obiect din jurul nostru este o tema de design: un creion, un dulap, o coala de scris… Tot ce are volum, ce poate fi atins, pipait, mirosit, gustat si foloseste omului. Pentru aceasta s-au inventat designerii. Fac arta, filosofie, industrie – obiect.

Anul acesta, Peroni Nastro Azzurro sarbatoreste 50 de ani de la crearea sa sub semnul stilului si al elegantei desavarsite, emblematice Italiei anilor '60.

Citește și:

Cu o Roma devenita spatiu de intalnire al starurilor internationale si al cantaretilor celebri, cu zile petrecute pe platourile de filmare si nopti pline de forfota in localurile de pe Via Veneto, cu petreceri grandioase in gradini din Sardinia si palate venetiene, acea perioada si-a castigat renumele de La Dolce Vita, simbol suprem al unui lifestyle degajat si luxos.

Este perioada in care designul italian atinge un apogeu, "Bel Disegno" sau "Linea Italiana" intrand in vocabularul industriei de design.

Peroni Nastro Azzurro este berea creata special pentru perioada La Dolce Vita. Stilul, rafinamentul, inclinatia catre design, creativitatea din acea perioada plina de efervescenta sunt valori pastrate in personalitatea brandului Peroni inca de atunci.

Astfel, anul acesta este dedicat sarbatoririi anilor ’60 prin retrospectiva simbolurilor emblematice ale stilului Italian. Si pentru a aduce in actualitate toate elementele fascinante din lumea Peroni, tema noului proiect Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni este Italia anilor ’60.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
25 Martie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.