comunicat de presa

Noutatile sezonului de la Meli Melo - Paris

Meli Melo Paris, liderul pietei locale de retail de bijuterii si accesorii fashion din România, da startul unei noi perioade promotionale ce va dubla traficul de vizitatori in magazine.

Estimam in perioada promotiilor de vara dublarea traficului de vizitatori in centrele si galeriile comerciale unde suntem prezenti, deci si in locatiile noastre. De asemenea, acest lucru duce la o crestere a tranzactiilor. Spre exemplu, anul trecut au fost inregistrate peste 200.000 de tranzactii in reteaua noastra de magazine”, a declarat Oana Lazar, Marketing Manager al Meli Melo Paris.

Perioada de promotii este cuprinsa intre 4 iulie 2013 si 30 august 2013, iar in cele 41 de magazine Meli Melo Paris din retea, atat in Romania, cat si in Bulgaria sau Republica Moldova, vor fi aplicate promotii de 50% la toate produsele.

„In perioada mentionata, clientii Meli Melo Paris pot cumpara la jumatate de pret genti din materiale textile fluide sau cu insertii metalice si de lemn, coliere si cercei cu accente exotice, palarii de diferite dimensiuni, esarfe viu colorate, precum si alte accesorii de moda”, a mai spus Oana Lazar.

Culorile vedeta ale acestui sezon – auriu, orange, galben si verde – se regasesc in toate produsele Meli Melo Paris disponibile la pret promotional, cumparatoarele putând sa isi creeze outfit-uri in tendinte, potrivite oricarei ocazii.

Produsele ce se vor gasi pe rafturile magazinelor fac parte din toate colectiile Meli Melo Paris din acest an - Lost Highway, Beautiful Stranger, Venetian Affair, Hollywood Dreams, Cleopatra, Honolulu - precum si din cele din colectia Classic Items. In acest fel, orice clienta care va intra in magazin va putea gasi produse care sa i se potriveasca.

Acelasi buget pentru cumparaturi dublate

Conform reprezentantilor companiei, in perioada promotiilor de vara românii cheltuie, in medie, bugete similare cu cele din restul anului, insa volumul de produse achizitionate se dubleaza.

Gentile vor avea, astfel, preturi pornind de la 44,99 lei, bijuteriile de la 7,49 lei, esarfele de la 14,99 lei, palariile de la 19,99 lei iar restul accesoriilor de moda pot fi cumparate la jumatate de pret.

Gentile sunt cele mai cumparate produse pe toata perioada anului, urmate de bijuteriile fantezie si restul accesoriilor. Orice lansare de colectie noua se bucura de entuziasmul clientilor Meli Melo Paris, insa la fel de asteptate sunt si perioadele cu preturi promotionale de sezon”, a adaugat Oana Lazar.

Meli Melo Paris a inaugurat primul magazin din Bulgaria
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: