Setari Cookie-uri

The Body Shop lanseaza un nou concept-store in Mall Promenada!

Pe data de 17 octombrie 2013, The Body Shop Romania reinventeaza conceptul de frumusete cu suflet prin lansarea unui nou concept-store!

Comunicat de presa

Pe data de 17 octombrie 2013, The Body Shop Romania reinventeaza conceptul de “frumusete cu suflet” prin lansarea unui nou concept-store!

Brandul revolutionar, devenit deja iconic in toata lumea, va inaugura un magazin complet nou ca idee, design si concept, intr-o locatie la fel de noua pentru Capitala, Mall Promenada din Bucuresti!
Noul butic The Body Shop, supranumit Pulse Shop, promite clientilor sai o experienta unica si memorabila, complet diferita de cea pe care o aveti pasind in alte magazine existente deja in Romania. Pulse a fost gandit ca fiind locul perfect unde sloganul “Frumusete cu suflet – Beauty with heart” sa prinda viata cu adevarat!

Totusi, cu ce este diferit de celelalte magazine?

Fiind una dintre putinele marci de cosmetice bazate pe valori solide, inradacinate in Activism si Ecologie, The Body Shop Romania aduce mai aproape de consumatorii sai, prin noul magazine Pulse, povestile ingredientelor organice obtinute din toate colturile lumii cu ajutorul programul de Comert Echitabil (Community Fair Trade).

Citește și:

Astfel, conceptul inovator pune clientii fata in fata cu natura cosmeticelor pe care le folosesc, oferind transparenta totala in privinta ingredientelor folosite, obtinerii lor si valorii reale a produselor. Magazinul Pulse este singurul din Romania care va dispune de mese de informare in interiorul locatiei, unde oamenii au sansa concreta de a se informa si de a interactiona cu staff-ul The Body Shop pentru a afla informatii corecte si pertinente despre produsele pe care intentioneaza sa le foloseasca.

Ecologie, de la mobilier pana la produse!

The Body Shop incepe activismul chiar din magazine! Noul concept de butic, Pulse, este bazat pe un design inovator, sustenabil si pe cat se poate de prietenos cu mediul inconjurator. Scopul este de a maximiza reducerea consumului energetic, de a elimina intr-o masura cat mai mare utilizarea hartiei folosita pentru a confectiona materiale promotionale si de a construi mobilierul numai din lemn obtinut in mod responsabil, prin intermediul miscarii Wood Positive, care sustine plantarea unui numar mai mare de copaci decat cel utilizat.

Citește și:

Design revolutionar

In plus, pe langa considerentele de natura etica, se va imbunatati in mod vizibil si latura estetica a magazinului, interiorul fiind mult mai bine structurat, imbratisand in acelasi timp un design cald, prietenos, cu multe materiale si culori naturale, odihnitoare si relaxante pentru privitor.
Printre atractiile magazinului se numara cu siguranta caruciorul vintage de lemn, in stilul traditional al pietelor volante frantuzesti, umplut ochi cu produsele must-have ale sezonului, ce va fura priviri inca de la intrarea in magazin cu un aer “je ne sais quoi” unic.

De asemenea, doamnele si domnisoarele cochete vor fi, fara indoiala, entuziasmate de asa-numitele „Beauty Bars” pentru Skincare si Make-up, locuri amenajate special unde clientii pot lua loc pentru a beneficia de testarea produselor pe loc in fata oglinzilor, pentru a rasfoi cataloagele de beauty si produse, pentru a fi machiate gratuit cu produsele brandului cat si pentru a primi consultanta de frumusete din partea specialistilor The Body Shop.

Citește și:

Vremea buticurilor de cosmetice aglomerate, in care te pierzi cu exasperare printre sutele de arome si cutii, s-a terminat. The Body Shop aduce pentru Bucuresti un concept nou, modern, adaptat nevoilor de informare ale persoanelor care traiesc in mediul urban al secolului 21, coplesite prin cantitati masive de informatii nefolositoare.

De aceea, Pulse se structureaza impecabil, reusind sa aseze reflectorul atat pe produse cat si pe valorile de brand, incurajand clientul sa se implice in comunitatea The Body Shop, sa citeasca, sa intrebe, sa se convinga, sa fie activ si sa experimenteze. Este un loc foarte senzorial, incarcat de emotie si energie pozitiva, unde frumusetea vine mai ales din interior.

Vizionare placuta


Kudika
19 Septembrie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.