Advertorial(P) Puya si Cabral se intalnesc din nou in duelul aromelor de sezon Lay's!

Kudika
17 Octombrie 2013

Confruntarea sezonului este pe cale sa inceapa: Puya si Cabral dau startul duelului aromelor de sezon Lay s! Consumatorii pot vota aroma preferata si pot castiga premii de sezon.

Dupa ce s-au duelat pentru ultimul Lay’s din bol, Cabral si Puya au primit cate o parcela la ferma M&P Agro din judetul Covasna, una dintre fermele partenere PepsiCo de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay’s. Acolo, batalia s-a dat pentru cei mai mari si mai frumosi cartofi, care au devenit editii limitate Lay’s de Sezon.

Cabral recomanda Lay’s Ciuperci si smantana, iar misiunea lui va fi sa stranga cat mai multi sustinatori ai aromei lui preferate in comunitatea Ciupercesti. In acelasi timp, Puya isi indeamna fanii sa incerce Lay’s Iaurt cu usturoi, si sa intre alaturi de el in comunitatea Usturoiesti. Primari de seama ai celor doua sate virtuale, amandoi sustin ca aroma pe care o recomanda este cea mai buna si invita consumatorii sa devina cetateni cu acte in regula in Ciupercesti sau Usturoiesti.

Campania de lansare a celor doua editii de sezon este sutinuta si de o promotie pentru consumatori, desfasurata intre 18 octombrie – 12 decembrie 2013. Dupa ce incearca noile Lay’s de Sezon, consumatorii sunt invitati sa voteze aroma preferata si sa inscrie codul promotional de pe punga pe www.duellays.ro, pe pagina de Facebook sau prin SMS. Lay’s le ofera premii de colectie in fiecare ora (tricouri, umbrele, traiste, hanorace, mouse, ceasuri – in editii de Ciupercesti sau Usturoiesti) si premii saptamanale (creatii ale designerului LANA – rochii pentru femei si tricouri pentru barbati). Iar marele premiu este demn de un ciupercean sau usturoian adevarat: o parcela de 10.000 de metri patrati de teren arabil. Regulamentul oficial al campaniei si mai multe infomatii sunt disponibile pe www.duellays.ro.

Campania Duelul aromelor de sezon Lay’s va fi sustinuta prin spoturi TV, campanie radio si online, materiale de comunicare in magazine, precum si activitati de sampling in super si hypermarkeruri.
***
Despre PepsiCo
In portofoliul sau global de bauturi si produse alimentare, PepsiCo detine 22 de branduri cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele noastre linii de business produc, de asemenea, sute de alte bauturi si produse alimentare devenite branduri de referinta la nivel mondial. Cu venituri nete de aproximativ 65 de miliarde de dolari, echipa PepsiCo este unita in angajamentul sau unic pentru dezvoltare sustenabila, prin investitia intr-un viitor mai sanatos pentru oameni si pentru planeta care ne gazduieste – ceea ce credem ca inseamna si un viitor mai bun pentru compania noastra. Am numit acest angajament „Performanta cu Scop”: aceasta este promisiunea PepsiCo de a furniza o gama variata de produse alimentare si bauturi adecvate gusturilor locale; de a gasi metode inovative de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin economisirea energiei, reducerea consumului de apa si a volumului materialelor de ambalaj; de a asigura un mediu de lucru placut pentru partenerii nostri si de a respecta, sprijini si investi in comunitatile locale in care activam. Pentru mai multe informatii, accesati www.pepsico.com sau www.pepsico.ro.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: