Comunicat de presa

7 dulciuri delicioase pe bază de miere pentru orice răsfățat

Campania aniversara se desfasoara in cele peste 160 de tari in care delicioasa crema de alune este disponibila si este conceputa in jurul ideii "NUTELLA - 50 de ani de poveste".

NUTELLA inspira oameni in toata lumea, iar povestile consumatorilor sai ii creeaza istoria.
La inceputul anului, NUTELLA a lansat apelul de a impartasi povestea proprie catre toti consumatorii sai fideli din intreaga lume sub sloganul "Spune-ne povestea ta alaturi de NUTELLA". Fanii din Romania si-au putut incarca povestile direct pe website-ul www.50depovestinutella.ro. Cei mai multi au ales sa isi impartaseasca povestea sub forma de fotografii. Pe toata perioada campaniei, pe website-ul autohton au fost incarcate sute de povesti alaturi de NUTELLA, iar la final au fost premiate cele mai frumoase 50 de povesti participante. Premiile oferite au constat in produse NUTELLA si obiecte personalizate folosite pentru micul dejun.

NUTELLA - 50 de ani de poveste

De-a lungul timpului, NUTELLA a devenit poveste, emotie, si in multe parti ale lumii, parte indispensabila a micului dejun. Oameni din peste 160 de tari asociaza experiente memorabile din viata lor cu NUTELLA, si acesta reprezinta motivul principal pentru care NUTELLA a adunat povesti inspirationale de pretutindeni, prin care sa celebreze o jumatate de secol.

Punctul culminant al campaniei internationale va fi marcat de un eveniment aniversar la care consumatorii romani se vor intâlni cu magia si inspiratia oferite de NUTELLA. Evenimentul va avea loc pe 18 mai 2014, pe terasa Promenada mall si se va desfasura simultan in tarile selectate, pentru a sarbatori brandul impreuna cu prietenii din intreaga lume.

In Romania, evenimentul va fi marcat sub conceptul "Marele mic dejun NUTELLA - 50 de ani de povesti delicioase".

Campania aniversara - 50 de ani de poveste

In 2014, a fost lansata editia aniversara a borcanului NUTELLA care marcheaza cei 50 de ani de existenta, pentru toate variantele de gramaj. Cu totul special este borcanul de NUTELLA 1 kg, recent introdus pe piata din România, care se bucura de un design aniversar.

Momentul aniversar este insotit de o campanie de comunicare, ce se desfasoara la nivel national si care include: activitati de trade marketing, activitati de PR si online.

In centrul campaniei se afla un spot TV de 30 de secunde care are la baza povestile consumatorilor din intreaga lume. De asemenea, in aceasta primavara au fost desfasurate campanii promotionale de activare in supermarketuri si hipermarketuri din intreaga tara. Pe langa premiile instant atragatoare, consumatorii s-au bucurat de experienta NUTELLA, fiind provocati sa isi creeze pe loc povestea lor alaturi de delicioasa crema de alune.

Beneficiile ciocolatei asupra organismului

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: