Setari Cookie-uri

Noul Allways Ultra, absorbantul care iti ofera protective impotriva scurgerilor, in orice rasturnare de situatie

Femeile din ziua de astazi sunt mai active ca niciodata si nu isi permit sa-si incetineasca ritmul de viata din cauza mentruatiei. Tocmai din acest motiv, au nevoie de un aliat care sa le ofere protectia necesara pentru a continua sa aiba acelasi stil de viata chiar si in perioada delicata a lunii.

comunicat de presa

Femeile din ziua de astazi sunt mai active ca niciodata si nu isi permit sa-si incetineasca ritmul de viata din cauza mentruatiei. Tocmai din acest motiv, au nevoie de un aliat care sa le ofere protectia necesara pentru a continua sa aiba acelasi stil de viata chiar si in perioada delicata a lunii.

Pentru a raspunde acestei nevoi, P&G, cu ajutorul echipei de experti din cadrul Centrului de Inovatie din Schwalbach, lanseaza noul Always Ultra, absorbantul menit sa sustina femeia moderna sa faca fata provocarilor de zi cu zi, chiar si in zilele delicate.

Pana la 100% protectie impotriva scurgerilor, in orice rasturnare de situatie

Desi este foarte subtire, noul Always Ultra absoarbe lichidul in doar cateva secunde. Noul strat superior absoarbe rapid lichidul si il directioneaza in interiorul absorbantului, departe de piele, datorita structurii sale cu pori in forma de palnie. Lichidul este mentinut in interior datorita tehnologiei AGM (Absorbent Gel Material). Gelul superabsorbant, care poate retine pana la de 10 ori greutatea sa in lichid, transforma lichidul in gel. Rezultatul? Pana la 100% protectie impotriva scurgerilor, in orice rasturnare de situatie! In sfarsit, un absorbant in care femeile pot avea cu adevarat incredere!

Citește și:

In plus, noul sistem de absorbtie din interiorul absorbantului contine un gel special care absoarbe si retine lichidul departe de corp si mentine pielea uscata pana la 8 ore.

Centrul de Inovatie P&G din Schwalbach

Aceste inovatii au fost inspirate de femeile din intreaga lume. Peste 50% dintre femei au experimentat situatii in care absorbantul folosit nu a fost eficient. Expertii P&G din cadrul Centrului de Inovatie din Schwalbach Germania au gandit noul Always Ultra astfel incat sa raspunda nevoilor consumatoarelor.
Considerat a fi unul dintre cele mai importante centre de inovatie P&G din lume, Centrul din Schwalbach include o echipa de peste 350 de experti in cercetare, din care 50% sunt femei. Ei discuta constant cu consumatoarele despre nevoile acestora si propun solutii inovatoare prin care produsele P&G vin in intampinarea acestor nevoi.

Citește și:

‘Am discutat cu foarte multe femei si am aflat ca, din punctul lor de vedere, cea mai importanta caracteristica a unui absorbant este capacitatea acestuia de a absorbi si de a retine lichidul. Noul Always Ultra este produsul care raspunde acestei nevoi’, a declarat Frank Imbescheid, reprezentantul departamentului de cercetare din cadrul Centrului de Inovatie din Schwalbach.

Despre Procter&Gamble

P&G este prezent in viata a aproximativ 4,4 miliarde de oameni din intreaga lume prin intermediul brandurilor sale. Din portofoliul companiei fac parte unele dintre cele mai puternice, de incredere si de calitate produse precum Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® si Vicks®. Compania P&G isi desfasoara activitatea in peste 80 de tari din intreaga lume. Pentru mai multe informatii despre P&G si brandurile din portofoliul acestora puteti vizita http://www.pg.com.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
6 August 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.