Setari Cookie-uri

Selgros a investit 6 mil. EUR pentru a aduce conceptul de "piata" in doua magazine din Bucuresti

Noul concept pune accent pe produse fresh si ultra-fresh si transformarea experientei de cumparaturi

comunicat de presa:

Incepand de pe 3 septembrie 2014 Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 mil. EUR a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatie si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de cumparaturi a clientilor nostri si sa adapteze magazinele Selgros la schimbarile din piata si la nevoile clientilor.

Noul concept ofera o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila a produselor. Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare.

Citește și:

Dupa 13 ani de prezenta pe piata din Romania, consideram ca este oportun sa continuam tranzitia catre un nou nivel al experientei de cumparaturi pentru clientii nostri. Ne propunem sa renuntam la modelul clasic al industriei si sa readucem clientilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim sa il replicam in toate unitatile pe care le detinem in Romania. Odata cu remodelarea Selgros Baneasa si Selgros Berceni, clientii vor regasi in magazine nu doar un spatiu mai prietenos si mai generos, ci si noi produse si marci”, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry Romania.

Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu o oferta extinsa de produse din rotiseria proprie, sandvisuri si salate.

Citește și:

Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior.

Vizionare placuta


Kudika
4 Septembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.