Pastel lanseaza "colindele marcom"

Pastel lanseaza
Kudika
15 Decembrie 2014

Intr-o campanie ce indeamna industria de marketing si comunicare sa fie mai unita

Comunicat de presa

Bucuresti, 11 decembrie. Agentia de comunicare integrata pastel a lansat o campanie de Craciun a carei componenta principala sunt colindele marcom. Acestea sunt in numar de opt, fiind adaptate dupa melodii cunoscute, precum O, brad frumos, O, ce veste minunata sau Jingle Bells. Toate versurile au fost, insa, transformate pentru a fi relevante pentru specialistii in comunicare.

"Am pus multa pasiune in aceasta campanie", a declarat Ioana Mucenic, managing partner pastel. "Am refacut versurile, am ales artistii, am refacut toata orchestratia. Acum putem sa cantam despre deadline-uri, analize SWOT, pitch-uri si brief-uri, termeni pe care ii folosim zilnic in publicitate", a incheiat managerul agentiei.

Alaturi de colinde, pastel a initiat si o campanie, numita #ADmistitiu, ce se desfasoara pe Facebook. In cadrul acesteia, oamenii sunt invitati sa dedice un colind catre un competitor. Pot face acest lucru foarte simplu, cu un share pe profilul de Facebook al rivalului.

"Se spune ca, de Sarbatori, suntem mai buni. Dar e usor sa fim buni cu cei care ne sunt dragi", a explicat Dana Nae Popa, managing partner pastel."Noi ii invitam pe cei care lucreaza in publicitate, fie in agentie, fie in companii, sa isi colinde rivalii cu unul dintre cele opt colinde. Fara alte vorbe, fara declaratii, caci colindul spune totul", a incheiat Dana.

Campania isi propune sa creeze un sentiment de apartenenta tuturor celor care lucreaza in marketing si comunicare. Versurile colindelor prezinta situatii universale, cu care orice publicitar se identifica. La fel, videoclipul creat pentru colindul "Deadline-uri, deadline-uri" e reprezentativ pentru ziua de lucru a oricarui account, creativ, PR-ist sau brand manager: multe proiecte, timp de lucru scurt, nenumarate intreruperi si distractii.

"Aceasta campanie nu este despre noi, despre pastel", a adaugat Ioana Mucenic. "Cu aceste colinde, facem haz de necaz si ne reamintim ca ne place la nebunie sa lucram in publicitate", a concluzionat Ioana.

La aceasta campanie au lucrat:
Textele colindelor: Ciprian Sava si Florin Dobre, Productie video: Florin Dobre, Design si website: Paul Cotor.

Cu suportul si entuziasmul intregii echipe pastel.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri