Comunicat de presa

Activeaza-ti starea de bine cu Activia!

In fiecare sezon ne bucuram de noutatile aduse de marii designeri si incercam sa ne adaptam propria garderoba la noile trenduri pentru un plus de stil si originalitate. Nici industria alimentara nu se lasa mai prejos la capitolul design, Danone - liderul pietei de iaurturi - fiind prima companie care inoveaza prin lansarea unui nou pahar de iaurt mai atractiv si elegant, mai ergonomic si mai usor de folosit. Cu un nume sugestiv, ce deriva din sintagma "Keep It Simple & Safe", noul pahar KISS este disponibil in vitrinele magazinelor din toata tara incepand din luna mai. Totodata, Danone imbunatateste multe dintre retetele sale si aduce noi variante de iaurt.

Noul pahar de iaurt beneficiaza de un format deosebit, unic pe piata din Romania, brevetat de Danone, cu un design mai atractiv, mai colorat si mai elegant, fiecare produs avand o culoare specifica. Produsele care vor beneficia de noul „outfit” KISS sunt cele mai populare iaurturi de pe piata, variantele in format "spoonable" din gamele Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney.

Astfel, produsele Danone vor fi de acum mai usor de identificat si diferentiat la raft, noul pahar KISS aducand un plus de simplitate, eleganta si unicitate pe piata aglomerata a iaurturilor. "Mai mult decat atat, noul pahar are un design mai ergonomic, avand o baza rotunda care il face mai prietenos si mai usor de folosit, astfel incat sa putem savura iaurtul pana la ultima lingurita. Romania este prima tara din estul Europei in care compania implementeaza aceasta inovatie", explica Anca Stroe, Director marketing Danone Europa de Sud Est.

Danone este producatorul cu cel mai mare si diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresand gusturile tuturor, indiferent de varsta si preferinte. Danone ofera de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la baza doar lapte si fermenti, pana la retete sofisticate aduse de gamele de rasfat sau chiar solutii gata de consumat in momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare intre mese.

Iaurturile Danone produse in Romania au beneficiat in ultimii ani de imbunatatiri constante la nivelul formulelor, astfel incat sa raspunda noilor noastre preferinte. Danone a lansat retete foarte simple, utilizeaza coloranti obtinuti din concentrate de suc de fructe si legume sau arome naturale, a introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.

Noul pahar KISS va beneficia totodata de o campanie nationala de comunicare care va consta intr-o serie de spoturi TV, panouri outdoor, sampling neconventional, activari in-store, in social media si in mediul online, inclusiv o pagina dedicata KISS pe site-ul www.danone.ro.

Relansarea portofoliului Danone a presupus o investitie de 10 milioane de lei si a avut la baza modernizarea si implementarea unei tehnologii unice in fabrica Danone din Bucuresti.

Danone este liderul pietei atat pe segmentul "iaurturi", cu o cota de piata de peste 50%, cat si pe cel de lactate proaspete. De asemenea, consumatorii romani au ales Danone pe primul loc in topul calitatii iaurturilor de pe piata din Romania (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat in 2015 de compania elvetiana ICERTIAS). Totodata, Danone a fost ales doi ani la rand drept iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret (potrivit raportului Best Buy Award pentru Romania, realizat de ICERTIAS, 2014/2015).

Activia de Baut cu Afine, pentru o stare de bine, zi de zi
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: