Comunicat de presa

Noua capitala culturala a Romaniei: casa ta

Samsung Electronics Romania a lansat flagship-urile Galaxy S6 si Galaxy S6 Edge in Romania printr-o campanie integrata, care le-a oferit consumatorilor experiente si inspiratie pentru transformarea continua a stilului de viata, sub platforma locala de brand Samsung Lifestyle Desginer.

Prin campania "Calatoria Galaxy S6", dezvoltata impreuna cu Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice, Samsung a invitat consumatorii intr-o calatorie in care sa descopere cum isi pot transforma stilul de viata.

Trei consumatori (selectati din cei peste 35.000 inscrisi) au plecat in jurul lumii in 4 orase de pe 4 continente, diferite ca stil de viata si cultura: Paris, Seul, Casablanca si Buenos Aires. Aceste destinatii au reprezentat diferite etape ale acestei calatorii transformationale, expunandu-i la experiente care sa le aduca un plus de stil, performanta, pasiune si inspiratie. Cei trei castigatori - Larisa, Radu si Alin, ghidati de Cristian Onetiu (life coach, autor si antreprenor) au descoperit noi moduri in care isi pot schimba stilul de viata, prin intermediul tehnologiei de top, caci tehnologia este un tool important si pentru eficientizarea task-urilor profesionale si pentru entertainment.

"Urmarind strategia globala, am construit comunicarea locala tinand cont de nevoile si specificul consumatorilor romani, pentru care dezvoltarea personala si stilul de viata reprezinta o preocupare constanta. Conceptul campaniei este puternic sustinut de beneficii inovatoare ale produsului, iar continutul autentic generat de consumatori a determinat un engagement ridicat." Nicoleta Ghinea, Digital Manager, Samsung Electronics Romania

Pe tot parcursul acestei experiente, Cristian a pregatit programe personalizate in functie de obiectivele lor si de stilul lor de viata. Experienta lor a fost urmarita pe website-ul campaniei (www.calatoriagalaxys6.ro), de peste 13 milioane de persoane.

"Am gandit campania de lansare in cele mai mici detalii, ca sa oferim utlizatorilor o experienta cat mai apropiata de lumea pe care o creeaza noile smartphone-uri Samsung Galaxy S6 si Galaxy S6 edge. Am creat o poveste in jurul fiecarei destinatii, iar in cele patru orase castigatorii concursului Calatoria Galaxy S6 au avut ocazia sa traiasca macar o parte dintre experientele pe care le ofera cele doua smartphone-uri." Ilinca Nitu, Account Director - Starcom MediaVest Group

Samsung si Universal Pictures, parteneriat global cu Amblin Entertainment pentru filmul Jurassic World
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: