Setari Cookie-uri

Marca frantuzeasca Celio lanseaza o noua identitate de brand la nivel global si noi colectii pentru primavara-vara

Marca frantuzeasca Celio, prezenta in Romania in centrul comercial AFI Palace Cotroceni, si-a schimbat imaginea si a introdus noile colectii pentru sezonul primavara-vara.

comunicat de presa

Marca frantuzeasca Celio, prezenta in Romania in centrul comercial AFI Palace Cotroceni, si-a schimbat imaginea si a introdus noile colectii pentru sezonul primavara – vara, in luna mai a acestui an. Schimbarea identitatii este o initiativa la nivel global, noul concept aducand o abordare adaptata celor mai recente tendinte din lumea modei.

Noua imagine Celio aduce cu sine un logo actualizat, mai aerisit si in linie cu valorile marcii: universal, entuziast si contemporan. Totodata, aceasta schimbare reprezinta o readaptare a marcii pentru publicul masculin, cu un stil de viata activ, flexibil si competitiv.

Odata cu relansarea imaginii de marca, in magazinul Celio din AFI Palace Cotroceni a fost introdusa colectia de primavara – vara 2016, inspirata din cultura urbana si care cuprinde articole vestimentare usor de purtat si accesorizat, potrivite pentru tinutele zilnice. Designerii au fost inspirati de patru tematici diferite si au creat colectiile French flag, Denim indigo, Safari si Surf.

In colectia French Flag se remarca o puternica influenta a trendului de yachting ilustrat prin pulovere marinaresti, pantaloni Chino si hanorace cu multiple buzunare si dungi.

Citește și:

Colectia Denim Indigo are ca element cheie denimul autentic, prezentat intr-o alura clasica si monocroma. Culorile dominante sunt gri, albastru si indigo.

Trendul urban este evident si prin colectia Safari, care ilustreaza codul vestimentar militar si este caracterizat de culoarea kaki, sacouri militare, buzunare suprapuse si printuri tropicale.

Colectia Surf aduce o nota exotica prin motivele predominante, ca flori de hibiscus si copaci de nuca de cocos, integrate perfect pe tricouri, costume de baie si accesorii.

Fondat in anul 1985, Celio a devenit in 30 de ani marca numarul 1 de haine pentru barbati pentru segmentul pret-a-porter din Franta. Prezent atat in Franta, cat si la nivel international, acesta detine peste 1100 de magazine in 46 de tari. Celio, specialistul in vestimentatie sport si casual, propune o moda masculina conectata la tendintele actuale, care raspunde nevoilor barbatilor in diferite momente ale vietii.
Magazinul Celio din AFI Palace Cotroceni este situat la etajul unu al centrului comercial.

Pentru mai multe informatii despre noutatile din AFI Palace Cotroceni puteti accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficiala de Facebook AFI Palace Cotroceni.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Mai 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.