comunicat de presa

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Granini

Granini umple Bucurestiul de iubire odata cu noua sa campanie, prin care invita consumatorii sa gaseasca si sa se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin tot orasul, in perioada 19 iulie – 5 august, intr-un concurs cu premii. La finalul campaniei, pe 6 si 7 august, inimile Granini vor fi amplasate pentru doua zile in Parcul Herastrau, zona La Fantani, intr-o expozitie dedicata iubirii.

“Am gandit aceasta campanie ca o continuare fireasca a platformei de brand ‹Fructele iubesc Granini›, in ideea de a invita consumatorii sa interactioneze cu prestigiul international al acestui suc indragit, intrucat fiecare inima reprezinta o regiune unde produsul este prezent, dar si cu personalitatea sa actuala, intr-un mod distractiv si firesc pentru consumatorii nostri. Am integrat componente online si offline, avand in vedere ca avem un „treasure hunt” de inimi Granini in oras, dar concursul propriu-zis se desfasoara pe Facebook, in aplicatia dedicata, sau pe Instagram, in functie de alegerea participantilor. Speram sa fie si consumatorii cel putin la fel de entuziasmati ca si noi si sa umplem impreuna orasul, dar si retelele sociale, de iubire” a declarat Georgiana Vasile, Brand Manager Granini.

Inimile Granini, sase la numar, vor avea o grafica inspirata din elemente simbol ale regiunilor in care Granini este prezent si vor fi texturate cu deja celebrele gropite de pe sticla Granini, reprezentand adevarate elemente de design urban, cu care trecatorii vor putea sa se fotografieze. Inimile care reprezinta Africa, Asia, Caraibe, Europa, Oceania si Romania vor fi, pe rand, asezate in diferite locuri din Bucuresti, iar consumatorii vor fi provocati sa le gaseasca si sa se fotografieze cu ele, intr-un selfie sau alaturi de cineva drag. Pentru a intra in concurs, fotografiile trebuie postate in aplicatia de Facebook dedicata sau pe Instagram, folosind hashtag-ul #lovegranini. Fiecare inima va fi vizibila in oras timp de trei zile, avand o alta amplasare in fiecare zi. Zilnic, pe paginile de Facebook si Instagram Granini vor fi postate informatii ajutatoare pentru identificarea locului in care se afla fiecare inima, pentru a putea fi reperata cu usurinta. Primele trei persoane care inscriu o fotografie valida in fiecare zi sunt rasplatite cu cate un bax de Granini, iar toate inscrierile vor participa la tragerea la sorti de la finalul campaniei, prin care se poate castiga o vacanta pentru doua persoane in orasul iubirii, Venetia.

Expozitia dedicata iubirii din Parcul Herastrau

Dupa ce inimile Granini vor fi colorat diferite zone ale Bucurestiului, fie ca vorbim de artere principale sau de parcuri, acestea vor fi mutate in Parcul Herastrau, zona La Fantani, pentru a forma o adevarata expozitie dedicata iubirii. Aceasta va putea fi admirata de bucuresteni in zilele de 6 si 7 august.

Granini sarbatoreste 50 de ani cu sute de povesti de iubire
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: