comunicat de presa

Foto: Dana Rogoz, schimbare radicala de look

TEZYO

TEZYO, noul concept de magazin dezvoltat de OTTER Distribution, alaturi de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania nationala “Pantofi cu Atitudine”. Campania evidentiaza ideea ca o tinuta bine aleasa, geanta si perechea potrivita de pantofi, reusesc sa influenteze pozitiv atitudinea persoanei care le poarta, precum si pe aceea a celor din jur. Aceasta debuteaza odata cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, in complexul Palas Mall Iasi. De asemenea, in premiera nationala, indragitul brand de incaltaminte si marochinarie ALDO este de acum prezent, intr-o zona dedicata, in magazinul multibrand TEZYO.

Campania ”Pantofi cu Atitudine” se desfasoara la nivel national, in toate cele 7 magazine TEZYO, in contextul prezentarii colectiei de toamna - iarna 2016/2017.

TEZYO este un magazin multibrand ce ofera articole de incaltaminte si genti pentru toate stilurile, de la cel office pana la cel fashion sau urban sport. Inca de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia si analistul de moda Alin Galatescu, precum si Carmen Bruma si Marta Usurelu, doua femei de succes in business si showbiz.

In cadrul campaniei, TEZYO a pregatit si un concurs prin care, la achizitia de articole de incaltaminte sau produse de marochinarie din magazine sau pe www.tezyo.com, clientii pot castiga o excursie in capitala modei, Milano, precum si trei kit-uri de pantofi si genti asortate, fiecare continand trei perechi de incaltaminte si trei genti, pentru stilurile fashion, office si urban-sport.

Filip Schwartz, actionarul grupului OTTER Distribution a declarat: ”TEZYO este un brand despre preferintele personale ale fiecaruia dintre noi, care inca de la lansarea din decembrie 2015, si-a propus sa redefineasca alegerile clientilor si sa ofere variante personalizate prin care acestia sa iasa in evidenta si sa aiba o atitudine pozitiva. De aceea, noua campanie “Pantofi cu atitudine” are la baza convingerea ca tinuta si pantofii potriviti te inspira si te motiveaza sa iti imbunatatesti atitudinea, pentru a reusi in ceea ce iti propui si pentru a-ti stabili obiective din ce in ce mai indraznete.”

Pe langa surprizele pregatite in magazine si online, campania a inclus organizarea, in data de 19 octombrie, unui eveniment special, ”Shoes on Stage”, in Palas Mall, impreuna cu Dana Rogoz si Alin Galatescu, pentru publicul iubitor de fashion din Iasi. In cadrul evenimentului, invitatii au putut admira outfit-uri in tendinte, puse in evidenta de pantofii cu atitudine de la TEZYO, pe catwalk.

TEZYO

“Cred cu tarie in ideea ca atitudinea este importanta si te ajuta sa duci la bun sfarsit fiecare proiect. O tinuta ireprosabila, completata de pantofii potriviti, este esentiala pentru a avea succes si sustin ideea lansata de TEZYO, de a aduce in atentia publicului importanta motivatiei si atitudinii, pentru a obtine rezultatele dorite„ a declarat Dana Rogoz.

De asemenea, Alin Galatescu a declarat: “Show-ul “Shoes on stage” by TEZYO si-a propus sa prezinte ultimele trenduri pentru sezonul toamna/iarna 2016-2017, iar pantofii au fost vedetele in actiune ce au completat tinutele de pe catwalk. ”Pantofii cu atitudine” TEZYO i-au inspirat pe cei prezenti sa aiba atitudinea potrivita, cu care sa iasa in evidenta si in noul sezon. TEZYO este un concept nou care mi-a captat atentia, in primul rand datorita multitudinii de branduri care-l compun, recunoscute international, stilurilor regasite aici si versatilitatii acestora - perfect adaptate fiecarui sezon si noilor tendinte. Azi ai personalitate, atitudine si stil doar cu pantofii si accesoriile potrivite.”

Foto: Dana Rogoz, complet GOALA pe internet!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: