comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

fashion days

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion online, aniverseaza 7 ani de la lansarea pe piata internationala. Cu ocazia acestei aniversari, Fashion Days organizeaza pentru toti clientii sai un eveniment de shopping de amploare, cu reduceri de pana la 70% la o gama de sute de mii de produse de la branduri precum Zee Lane, Pepe Jeans, Furla, Calvin Klein, Desigual, Coccinelle, United Colors of Benetton si multe altele. Clientii care au avut aplicatiile de mobil instalate au putut comanda in exclusivitate, inca de pe 15 decembrie, incepand cu ora 20:00.

Discounturile se aplica tuturor categoriilor de produse, inclusiv celor de sezon, de la articole de imbracaminte, incaltaminte si pana la accesorii.

Sapte ani de Fashion Days inseamna energie investita in cresterea comertului online si in a oferi clientilor nostri o experienta unica de shopping, alaturi de o echipa care a dat dovada de multa creativitate, altruism si capacitate de reinventare. Schimbarea a fost un element definitoriu in ceea ce ne priveste, in aceeasi directie cu clientii nostri in continua miscare. Pentru ca momentele aniversare se petrec in familie, suntem bucurosi sa sarbatorim acest eveniment special alaturi de ei si sa le rasplatim fidelitatea oferindu-le sute de mii de produse la preturi reduse cu pana la 70%”, a declarat Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Bilantul celor 7 ani de Fashion Days cumuleaza peste 3 milioane de produse distincte in shop, peste 3,5 milioane de comenzi si peste un milion de perechi de incaltaminte vandute. Mai mult, pagina de Facebook Fashion Days numara o comunitate de peste 1,67 milioane de fani.

De asemenea, Fashion Days incheie anul cu o echipa de aproximativ 500 de angajati in Romania, Bulgaria si Ungaria, cele trei tari unde compania are operatiuni si cu o suprafata de depozitare de 13.500 mp, cu 50% mai mare fata de cea de pana acum.

Tot anul acesta, Fashion Days a punctat schimbarile prin care a trecut compania de-a lungul timpului, cea mai importanta dintre ele fiind trecerea de la flash sales la un shop deschis cu colectii in season, prin lansarea platformei de comunicare „Time to Change”. Platforma a marcat astfel finalizarea procesului de schimbare, intrarea Fashion Days sub umbrela eMAG din 2015, dupa achizitia de catre Naspers din 2011, si centralizarea operatiunilor companiei in Romania.

De la lansarea din 2009, initial in Romania, Ungaria si, un an mai tarziu, in Bulgaria, Fashion Days si-a imbogatit constant portofoliul de branduri, oferindu-le clientilor sai una dintre cele mai variate game de produse de pe piata, dar si servicii cu valoare adaugata, care le-au imbunatatit experienta de cumparare, precum livrarea si returul gratuite, introduse anul acesta. La acestea se adauga posibilitatea introducerii articolelor favorite in wishlist si achizitionarea rapida a produselor prin aplicatiile mobile. Lansata in 2013, cea pentru iPhone si in 2014, iPad si Android, aplicatia Fashion Days a castigat premiul pentru cea mai buna aplicatie la GpeC 2014 si a fost inclusa de Apple, un an mai tarziu, in categoria „Best app”.

„Sarbatorim astazi 7 ani cu gandul spre urmatorii, cu planurile deja pregatite si motoarele turate pentru viitoarea etapa Fashion Days. Continuam sa fim destinatia numarul 1 pentru clientii nostri si sa inovam in comertul online de fashion”, adauga Andrei Chirila.

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: