Setari Cookie-uri

AFI Europe inchiriaza 5.200 mp brandului premium Peek&Cloppenburg in AFI Cotroceni

Peek&Cloppenburg este unul dintre cei mai cunoscuti retaileri de fashion, cu o retea de peste 100 de magazine, prezent in 15 tari.

comunicat de presa

AFI Europe a incheiat cel mai recent contract de inchiriere cu brandul Peek&Cloppenburg, ce va deschide o noua locatie in centrul comercial AFI Cotroceni. Deschiderea va avea loc in toamna acestui an, iar magazinul va ocupa o suprafata de 5.200 de metri patrati si va fi dispus pe doua etaje.

In 2017, AFI Cotroceni va finaliza lucrarile de expansiune, prin care va adauga suprafetei inchiriabile 6.800 de mp, ajungand astfel la o suprafata totala de aproximativ 90.000 mp. De asemenea, centrul comercial realizeaza lucrari de extindere si in zona parcarii. Dupa finalizarea acestora, in luna mai, parcarea AFI Cotroceni va ajunge la un numar de aproximativ 3.000 de locuri.

„Ne bucuram sa anuntam deschiderea Peek&Cloppenburg, o ancora importanta in zona brandurilor de fashion premium pe care le gazduim in centrul nostru comercial. Este un pas semnificativ pentru noi, ce se incadreaza in extinderea cu 6.800 de metri patrati a mallului, prin care ne consolidam pozitia de lider si de cel mai dominant centru comercial din Romania si unul dintre cele mai mari din Europa Centrala si de Est. AFI Cotroceni a continuat sa se dezvolte si sa inoveze, obtinand rezultate performante de la an la an. In 2016 am diversificat oferta de shopping cu branduri importante, precum Fossil, Tally Weijl sau Tezenis, si am lansat cel mai modern parc de aventura indoor din Romania, unic in randul centrelor comerciale europene. In 2017 vom continua sa ne dezvoltam si sa ne extindem oferta de branduri, atat in zona de fashion, cat si in materie de divertisment. Astfel, garantam vizitatorilor nostri o experienta de shopping imbunatatita si variata.”, a declarat Sorin Scintei, General Manager AFI Cotroceni.

Peek&Cloppenburg este unul dintre cei mai cunoscuti retaileri de fashion, cu o retea de peste 100 de magazine, prezent in 15 tari. Brandul european are o traditie de peste un secol pe piata si comercializeaza produse pentru barbati si femei.

In 2016, AFI Cotroceni a avut un venit operational net de peste 25 milioane de euro in primele 9 luni, rezultate mai mari cu 10% fata de cele inregistrate in aceeasi perioada din 2015. Centrul comercial a fost evaluat, la 30 septembrie 2016, la 467 de milioane de euro, o crestere de 7,6% in comparatie cu 2015. In plus, numarul vizitatorilor din mall a crescut cu 5,5%, in primele noua luni, cu o rata de ocupare a centrului comercial de 99%.

Pentru mai multe informatii despre noutatile din AFI Cotroceni puteti accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficiala de Facebook AFI Cotroceni.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Ianuarie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.