Trupa de rock alternativ Byron a stat sa “cloceasca” noul album timp de 2 ani pentru a scoate pe piata un produs de calitate pentru fanii lor, atat din punct de vedere al scriiturii – unde s-au scurs cele mai multe ore – cat si ca sound. Maine, 23 octombrie, suntem invitati cu totii sa fim martori la lansarea acestui rod al muncii lor, despre care trupa a vorbit miercuri cu membrii presei stransi in libraria Carturesti de pe Arthur Verona.
Un articol realizat de Ioanina
Codrut Dumitrescu, managerul trupei, a fost de asemenea incantat de colaborarea cu Image Factory, care intr-adevar a crescut vizibilitatea lor prin actiuni de promovare potrivite ca stil cu imaginea proiectata de trupa, si totodata bine puse la punct. Un exemplu de astfel de miscare inteligenta a fost cantarea din metroul bucurestean, care a avut loc cu o saptamana inaintea lansarii. Trupa a descins in acel loc magic destinat de regula cantaretilor necunoscuti – “busker”-ii din subteranele americane – pentru a-si surprinde fanii cu un preview al albumului. Mini-concertele au avut loc in statiile Universitate si Piata Romana, “unde se perinda cea mai mare parte a publicului nostru”, observa Dan.